• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402101913815
  • خبرنگار : 50444

نماینده ولی فقیه در استان:

مدیران خراسان شمالی در انتصاب‌ها به شایسته‌سالاری توجه کنند

مدیران خراسان شمالی در انتصاب‌ها به شایسته‌سالاری توجه کنند

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مدیران این استان تأکید کرد: در انتصاب‌ها به شایسته‌سالاری و پرهیز از تبعیض توجه کنید.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه) در دیدار با جمعی از مدیران که به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد با حضور مدیران این مجموعه و جمع دیگری از مدیران استان برگزار شد، گفت: تبعیض در جامعه برازنده نیست؛ اما این تبعیض گاهی معنای دیگری دارد که در معرفی الگوهای درست اخلاقی در ایثار و فداکاری برای مردم نمود پیدا می‌کند و مورد پسند است تا در جامعه تکثیر شود.

وی بر لزوم اخلاق خوش در برخورد با مراجعه‌کنندگان تاکید کرد و افزود: باید در واگذاری مسؤولیت‌ها، شایسته‌گزینی و تجربه‌گرایی افراد را در کنار صالح بودن و داشتن اخلاق حسنه مد نظر قرار داد و مبنای انتخاب، افراد با اخلاق حسنه و کاربلد باشد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: براساس دین مکلفیم صادق باشیم و محوریت خدمات ما نباید براساس گرایش‌های سیاسی باشد. پس باید رضای خداوند، خدمت به مردم، شایسته‌گزینی و پرهیز از تبعیض در ارائه خدمات و واگذاری مسؤولیت‌ها را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

نوری مدیران را به حفظ آرامش مردم هنگام وقوع بحران‌ها سفارش کرد و گفت: در انتخاب مشاوران و مدیران زیرمجموعه، به دین‌داری و قدرت نه گفتن توجه کنید و مشاوره درست در جلوگیری از تصمیم‌های اشتباه مدیریت ارشد را یک امتیاز محسوب کنید.

وی اظهار کرد: مدیران اصول اخلاق اداری از جمله امانت‌داری، خدمتگزاری، مسؤولیت‌پذیری، انضباط کاری، پیگیری، مهرورزی، بردباری، عدالت‌خواهی، خوش‌رویی و خوش‌رفتاری را در رفتار و عمل خود ترویج و توسعه دهند تا در سایر کارکنان نیز نمایان شود. همچنین در ارائه خدمت به جامعه ضمن پرهیز از منت‌گذاری و تندخویی، اخلاص و سعه‌صدر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha