• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101913844
  • خبرنگار : 50295

در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد

شرایط سخت شهرداری زنجان در وصول درآمدها

شرایط سخت شهرداری زنجان در وصول درآمدها

ایسنا/زنجان رئیس شورای شهر زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم قول‌هایی را که به مردم داده‌ایم در رابطه با اجرای پروژهایی مانند محور شهیدان کریمی و بوستان شهر، در وقت خود عملیاتی کنیم.

مجید ناصحی‌مقدم امروز (سه‌شنبه، ۱۹ دی‌ ماه) در جلسه رسمی شورای شهر زنجان به سفر رئیس‌ جمهوری به استان اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر تلاش کردند در این سفر همراهی لازم را با مسؤولان داشته باشند. در این رابطه، در برگزاری اجلاسیه نماز نیز مشارکت کامل وجود داشت و هزینه‌های انجام‌شده در این برنامه با تصویب در شورا بود.

وی به فرا رسیدن فصل بودجه‌ریزی شهرداری اشاره کرد و گفت: امسال شرایط سختی داریم و این شرایط سخت را در ۱۴۰۳ نیز در وصول درآمدها خواهیم داشت.

او به بازدید وزیر کشور از دو پروژه شهرداری زنجان اشاره و اضافه کرد: در این بازدید، وزیر کشور قول مساعد برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان را داد که امیدواریم عملیاتی شود.

در ادامه جلسه، عضو شورای شهر زنجان با اشاره به بازگشایی‌های انجام‌شده در شهر زنجان و با بیان اینکه بازگشایی‌ها در مقوله ترافیک موثرند ولی حضور نداشتن پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر، عامل تشدید ترافیک شده است، اظهار کرد: در تقاطع‌هایی که تاکنون ترافیک نداشتند، به‌دلیل نبود فرهنگ رانندگی توسط برخی مردم و حضور نداشتن پلیس یا دخالت نکردن آن‌ها، ترافیک رخ می‌دهد. درخواست داریم پلیس راهنمایی و رانندگی ورود جدی داشته باشد، چون مشکل ترافیک شهر تا حدودی با وجود پلیس رفع خواهد شد. 

مهدی طالب با اشاره به مطالعات ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان، افزود: مطالعاتی در این زمینه انجام شده است؛ ولی پس از گذشت مدتی همچنان منتظریم تا جلسه شورای ترافیک تشکیل و نتیجه اعلام شود تا از بلاتکلیفی ترافیکی شهر خارج شویم.

حسین حمزه‌لوپاک، دیگر عضو شورای شهر زنجان در ادامه جلسه، با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: امیدواریم بودجه‌ای که برای سال بعد بسته می‌شود، کمترین کسری بودجه را داشته باشد تا به پروژه‌های کلیدی آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha