• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402101913908
  • خبرنگار : 50219

نیاز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به پایانه مسافربری

نیاز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به پایانه مسافربری

ایسنا/یزد رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز گفت: مهریز با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت نیازمند پایانه مسافربری است.

« محمدرضا ابویی» امروز در نشست با خبرنگاران، تصریح کرد: شهرستان مهریز با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت، پایانه‌ی مسافربری ندارد و مردم برای مسافرت به مناطق مختلف کشور یا باید به مرکز استان مراجعه کنند یا از کنار جاده، وسیله مناسب را یافته و به مقصد سفر کنند.

وی با بیان این که حدود یک سال از تعطیلی تنها محل انتقال مسافران شهرستان می‌گذرد، ادامه داد: برای حل مشکل موجود تاکنون جلساتی با حضور مسئولان برگزار و توسط شهرداری در بلوار امام خمینی(ره)، زمینی برای ساخت پایانه مسافربری جانمایی شده اما به همکاری بخش خصوصی برای مشارکت در ساخت این مکان نیاز است.

ابویی به اهمیت ساماندهی جاده اصلی مهریز به یزد و بالعکس اشاره کرد و گفت: این محور از جاده‌های پر تردد کشور است و هم‌اکنون به هیچ وجه جوابگوی خیل مردم و مسافران نیست.

وی گفت: یکی از راه حل‌ها برای رفع مشکل موجود که جزو مطالبات همیشگی مردم و مسئولان است، افزودن دو لاین دیگر به مسیر موجود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهریز  تاکید کرد: در این خصوص که هم نیاز جاده اصلی کشور در حوزه استحفاظی مهریز است و هم جزو مطالبات محوری است، باید نسبت به همکاری و اختصاص بودجه اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از بهسازی و آسفالت جاده روستایی زردین -منشاد خبر داد و افزود: راه ارتباطی منشاد ـ زردین خواسته دیرینه مردم مناطق روستایی منشاد و زردین و پل ارتباطی بین روستاهای تفت و مهریز محسوب می‌شود.

به گفته وی، برای بهسازی این مسیر، اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و طول مسیر ۸.۵ کیلومتر است.

ابویی در پایان بیان کرد: قرارداد آسفالت ابتدای این مسیر به طول یک کیلومتر با اعتبار یک میلیارد تومان با پیمانکار منعقد شده و بلافاصله بعد از مساعد شدن شرایط آب و هوایی عملیات اسفالت آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha