• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101913921
  • خبرنگار : 50184

معاون امور جوانان استان: 

امسال ۸ اردوی راهیان پیشرفت برای جوانان کرمانشاه برگزار می‌شود 

امسال ۸ اردوی راهیان پیشرفت برای جوانان کرمانشاه برگزار می‌شود 

ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای جوانان استان خبر داد. 

حسین آذرکمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدوین سند ملی راهیان پیشرفت در کشور، اظهار کرد: شیوه‌نامه اجرای سند راهیان پیشرفت - ویژه جوانان - از سوی وزارت ورزش و جوانان به استانها ابلاغ شده است. 

وی تصریح کرد: این برنامه که برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله استان برگزار می‌شود، سه بخش اردوهای راهیان پیشرفت، روایت پیشرفت و رویداد رسانه‌ای پیشرفت دارد. 

معاون امور جوانان استان اضافه کرد: در بخش اردوهای راهیان پیشرفت، جوانان را به بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه صنعت می بریم تا با فعالیت و پیشرفت‌های این حوزه‌ها آشنا شوند. 

وی تاکید کرد: در بخش روایت پیشرفت هم یکی از فعالان آن حوزه مانند یک سرمایه گذار یا کارخانه دار، فرآیند سیر تحولی راه اندازی واحد تولیدی خود را برای مخاطبین توضیح می دهد. 

آذرکمند یاد آورشد: در بخش رویداد رسانه‌ای پیشرفت هم تلاش می شود تا از دستاوردها و پیشرفت هایی که طی چهار دهه گذشته در استان داشته ایم، فیلم ها  و کلیپ هایی را برای نسل جوان تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهیم تا با این پیشرفت‌ها آشنا شوند. 

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه این برنامه از چند هفته پیش در استان آغاز شده، اظهار کرد: تاکنون دو اردوی راهیان پیشرفت را برای حدود ۶۰ نفر از جوانان استان برگزار کرده‌ایم و بزودی اردوی سوم هم برگزار خواهد شد. 

به گفته این مسئول، تا پایان امسال در مجموع هشت اردوی راهیان پیشرفت در استان برگزار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت در بخش های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، کارمندی و جوانان برگزار می شود که متولی برگزاری اردوهای حوزه جوانان، معاونت امور جوانان ورزش و جوانان هر استان است. 

آذرکمند خاطرنشان کرد: البته ما در استان کرمانشاه با همکاری سایر نهادها مانند دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و ... تلاش می کنیم این اردوها را به صورت مشترک برگزار کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha