• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101913972
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

نهضت پیشرفت، جریان تبیین و کنشگری زنان را هدف‌گذاری کرده است

نهضت پیشرفت، جریان تبیین و کنشگری زنان را هدف‌گذاری کرده است

ایسنا/لرستان مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در نهضت پیشرفت زنان، جریان تبیین و کنشگری آنها هدف قرار داده شده است، گفت: رویکرد ما مسأله‌محوری و داشتن نقشه کلان است.

عاطفه سعیدی‌نژاد امروز (سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان کرد: به‌دنبال شکل‌دهی جریان نهضت پیشرفت زنان در استان‌های مختلف به‌عنوان جریان مردمی هستیم. در این نهضت نه‌تنها به رویکرد مسأله‌محور توجه داریم، بلکه به‌دنبال شکل‌دهی حلقه میانی هدایتگر بین جریان‌های مردمی هستیم.

وی اظهار کرد: هدف ما در نهضت پیشرفت زنان این است که بتوانیم حلقه‌های میانی راهبر را تعیین کنیم و نقشه کلانی از وضعیت کنشگران داشته باشیم. در این زمینه تلاش داریم زیرساخت‌هایی را تعریف کنیم که با توجه به آن، افراد متناسب با زیست‌بوم به حل مسائل بپردازند.

او با بیان اینکه با همکاری و همراهی اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان‌ها و شهرستان‌ها اتفاق‌های خوبی شکل گرفته است، گفت: به‌نظر می‌رسد یکی از اتفاق‌هایی که باید جدی گرفته شود، این است که اعضای نهضت پیشرفت بانوان نسبت به اقداماتی که باید انجام شود، به خوبی توجیه شوند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: متناسب با ظرفیت موجود هر استان در زمینه اجرای طرح‌ها توقع داریم، در فصل جدید فعالیت نهضت پیشرفت بانوان این نهضت فقط یک ستاد که ذیل سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند، دیده نشود، بلکه به‌عنوان جبهه مردمی زنان به فعالیت خود ادامه دهد.

سعیدی‌نژاد افزود: یکی از لازمه‌های پیشرفت این ستاد این است که شخصیت‌های حقیقی و حقوقی استان به ستاد دعوت شوند، نشست‌هایی با حضور ظرفیت‌های اثرگذار استان همراه با ارائه طرح‌ها برگزار شود و این افراد به حضور در شبکه دعوت شوند. در واقع ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان‌ها باید محل جمع‌آوری حرف‌ها و ایده‌های اثرگذار باشد.‌

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این دیدار بر لزوم همکاری و حمایت از ظرفیت‌های استان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha