• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402101913990
  • خبرنگار : 71675

«تا پای جان برای ایران» شعار تیم‌ملی در جام ملت‌ها

«تا پای جان برای ایران» شعار تیم‌ملی در جام ملت‌ها

شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معرفی شد.

به گزارش ایسنا، امیر علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: به رسم چند دوره اخیر جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کاروان اعزامی تیم ملی با یک شعار رسمی وارد رقابت‌ها شد.

وی افزود: سال پیش قبل از آغاز جام جهانی از طریق دپارتمان مسئولیت اجتماعی یک فراخوان ملی برای دریافت شعار پیشنهادی از طریق شبکه‌های مرتبط با تیم و فدراسیون فوتبال انجام گرفت که با استقبال عمومی مواجه شدیم.

علوی با بیان اینکه انتخاب شعار برای تیم ملی نیازمند بررسی و دریافت نظرات تخصصی بود گفت: در کار گروهی که با حضور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و کارشناسانی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال تشکیل شد، شعارهای دریافتی براساس شاخص‌هایی چون «کوتاهی و قابلیت به یادسپاری،» «آهنگین‌ بودن و دارای ظرفیت انگیزه‌بخشی و مبارزه‌جویی» و همچنین «همدلی مردم و وفاداری بازیکنان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: با بررسی شعارها و شاخص‌های اعلامی، شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی اعضای کارگروه انتخاب شد و خوشبختانه صدا و سیما، رسانه‌ها و نهادهای مختلف از این شعار استقبال کردند به همین دلیل شعار فوق را بدون هیچ تغییری مجداً انتخاب و برای کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم و نمود آن را در فعالیت‌های رسانه‌ای تیم، بازیکنان و فضاهای محیطی شهری خواهیم دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۳۶

عین همین حرف ها همین صحبت‌ها شعارها و تک تک همین جمله ها رو عینا تو دوره قبل جام ملت ها و جام جهانی گذشته و تو برنامه ها و صحبت های زنده در برنامه های تلویزیونی همه و همه رو گفتین و ما هم گوشمون پره از این حرفا .... رفتید و 6 تایی شدید و برگشتید ... حام ملت ها هم 3 تایی شدید جلوی اون ژاپنی که قطری که اونقدر تیمی بود ژاپن رو برد ... شماها مال این حرفا نیستید خواهشا اینقدر هم با اعصاب و احساس کردم بازی نکنید اینقدر تو رسانه ها درخواست حمایت و دعا و این ورا و پرت ها نکنید ژاپن الان با دعا و این چرت و پرت ها الان رتبه اول آسیا و 17 رنکینگ جهان رو داره یا داره جواب تلاش ها و هزینه ها و امکاناتش رو میگیره !!! کدومش !!! اینقدر با روح روان مردم بازی نکنید ... شماها خیلی زور بزنید نهایت به عنوان تیم دوم یا سوم بتونین از مرحله گروهی سعود کنید تو مرحله بعد هم اولین بازی حذف شدید و تمام !!! هر چقدر تو این سالها حمایت شدید و مردم بدبخت با این همه گرفتاری ها دل به دل شماها دادن بسه ... خو من یه شخصه با هر برد شما اشک شادی میریختم و با هر باخت شما تا یک هفته دپرس بودم ولی اشتباه میکردم !!! پولش رو شماها بگیرید اونوقت زمان باخت ما اشک بریزیم !!!! از همین حالا خودتون رو حذف شده بدونید خیلی سنگین و رنگین انصراف بدید و برگردین ...