• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101914018
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

ویژگی بارز شهید سلیمانی توجه به کرامت انسانی بود

ویژگی بارز شهید سلیمانی توجه به کرامت انسانی بود

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: امروز همه ما می‌بینیم که همان فرمایش امام(ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!» دارد اتفاق می‌افتد و این نتیجه بصیرت و استقامت مردم خوب ایران اسلامی و رهبری همه‌ جانبه و دقیق فرمانده معظم کل قواست.

سردار نعمت الله باقری امروز با اشاره به نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان به وسیله پیش‌بینی‌ها و آینده‌نگری‌های دقیق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: تمام اتفاقات سال‌های اخیر از جمله حوادث مجلس شورای اسلامی، اهواز، کرمان و...شاید یک‌ صدم نقشه‌هایی‌ است که دشمن برای ما می‌کشد؛ که در اکثر موارد موفق نبوده است.

وی ادامه داد: حادثه اخیر کرمان، بسیار جانسوز و دلخراش بود اما نمی‌توان این حادثه را به معنای شکست به حساب آورد چرا که مردم خوب کشورمان نشان داده‌اند که اینگونه حوادث ذره‌ای آن‌ها را از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نمی‌کند.

سردار باقری همچنین با یاد از سردار پر افتخار اسلام، شهیدحاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی، تکلیف‌ شناسی و وظیفه‌ شناسی ایشان بود.

وی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار، در تمامی میادین گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا بود و بارها دیدیم که شهید سلیمانی، با وجود تمامی جوانب، همیشه به فرمان مقام معظم رهبری توجه ویژه داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان، توجه به کرامت انسان‌ها بود، تصریح کرد: این ویژگی، در سیره امام صادق(ع) همواره جای داشته است و اگر به خوبی دقت کنیم، در می‌یابیم که امروز، شهید سلیمانی ها، سید رضی موسوی ها و دیگر شهدا، تربیت‌ یافته مکتب این امام معصوم‌اند.

سردار باقری در پایان با تقدیر از فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خواستار افزایش این فعالیت‌های خودجوش و خداپسندانه در مناطق محروم استان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha