• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402101914155
  • منبع : نمایندگی گیلان

سرپرست فرمانداری تالش گفت:

نقش مهم برنامه‌های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی

نقش مهم برنامه‌های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش گفت: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات، برنامه های دهه مبارک فجر امسال نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

امروز سه شنبه نوزدهم دی ماه، مهندس ایرج موذن در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: تقارن دهه فجر با ایام میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) تقارن مبارکی است و دهه فجر و حرکت ملت ایران در ادامه و برآمده از بعثت پیامبر گرامی اسلام بوده و هدف ملت ایران بازگشت به راه انبیاء الهی، اسلام،‌ پیامبر و اهل بیت(ع) است.

 سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

ایرج مؤذن در ادامه افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال به لحاظ اهمیت برگزاری انتخابات و هجمه دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی، لازم است بحث جهاد تبیین در دهه فجر محور و سرلوحه کارهای مدیران قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تالش گفت: دشمن موضوع انتخابات که حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسأله روز کشور است را نیز نشانه گرفته تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دلسرد کند.

نماینده عالی دولت در تالش دستاوردها و خدمات نظام به مردم را عامل ایجاد امیدواری دانست و گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات گسترده‌ای به کشور و مردم شده و جایگاه اسلام را در دنیا بالا برده است.

مهندس مؤذن گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و نگاه ویژه این دولت بر محرومیت زدایی خدمات گسترده ای از جمله حوزه آب رسانی و نهضت آسفالت معابر روستایی که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است شکل گرفته است.

بنا بر این گزارش در این جلسه وظایف کمیته های ۲۱ گانه گرامیداشت دهه مبارک فجر تشریح شد.

 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha