• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402102014253
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

در شورای اداری چابهار مطرح شد؛

ساماندهی و لایروبی اسکله تیس معطل تاییدیه محیط زیست

ساماندهی و لایروبی اسکله تیس معطل تاییدیه محیط زیست

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 288 روستا در شهرستان چابهار وجود دارد که 32 روستا طرح هادی بصورت نیمه تمام اجرا شده و شاخص طرح هادی حدود 11 درصد است، افزود: واگذاری زمین در حاشیه شهر و روستاها با مشکل جدی مواجه شده است که نیازمند حل فوری برای رفع این مشکل می باشد.

جواد سپاهی امروز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان افزود: در روستای نوک آباد متاسفانه هزینه دریافت شده است ولی طرح هادی اجرا نشده است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی چابهار فقط تابلوی زیبا و بزرگی دارد و در محدوده منطقه آزادچابهار واقع شده اما کارخانه ای وجود ندارد.

وی گفت: 58 روستای بخش مرکزی با مشکل شدید آب مواجه هستند.

فرماندار چابهار گفت: برای کالای ملوانی در سواحل مکران مشکلات زیادی وجود دارد و متاسفانه این مورد خیلی طولانی شده است و نیاز است این استان مثل سایر استان‌های ساحلی دیگر کشور لحاظ شود و نباید این استان صیادان و ملوانان آن نادیده گرفته شوند.

ساماندهی و لایروبی اسکله تیس معطل تاییدیه محیط زیست است

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز اظهار کرد: مالکیت اراضی 82 هزار هکتار مصوب سال 1398 منطقه آزاد با گذشت چهار سال با راه و شهرسازی مشکل دارد و علیرغم پیگیریها حل نشده است.

امیر مقدم افزود: نباید منطقه آزاد معطل محیط زیست و راه و شهرسازی باشد و کارها با مشکل مواجه شود چون این امر بر تخصیص بودجه تاثیر گذاشته است.

وی درخصوص تامین قیر رایگان با بنیادمسکن نیز گفت: منابعی برای خرید قیر رایگان نداریم لذا در این خصوص باید متولیان حوزه آسفالت راهها کمک و مساعدت کنند.

وی با بیان اینکه ساماندهی و لایروبی اسکله تیس معطل تاییدیه محیط زیست است، افزود: سالها این کار عقب افتاده است و هم اینک صیادان مشکلات زیادی دارند با وجود اینکه 200 میلیارد تومان موافقت هیات مدیره اخذ شده ولی بدلیل موانع ایجاد شده توسط محیط زیست نتوانستیم هزینه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha