• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402102014486
  • خبرنگار : 71970

غبارروبی مزار شهدای دانشگاه هنر به مناسبت روز شهدای دانشجو

غبارروبی مزار شهدای دانشگاه هنر به مناسبت روز شهدای دانشجو

مزار شهدای دانشگاه هنر به مناسبت گرامیداشت روز شهدای دانشجو، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، سرپرست جهاد دانشگاهی هنر و سرپرست امور دانشجویان شاهد و ایثارگر غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش ایسنا، به منظور تکریم مقام والای شهدای دانشجو، صبح روز سه شنبه ۱۹ دی ماه جاری، محمدعلی روزبهانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، پروانه کولیوند مدیر دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه، حسین یامی فرمانده بسیج و جمعی از کارکنان دانشگاه هنر با همراهی امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر و جمعی از جهادگران این واحد، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس این دانشگاه را گرامی‌ داشتند.

در این برنامه دانشگاهیان و جهادگران هنر با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل نسبت به شش شهید والامقام دانشگاه هنر، از جمله شهید سعید جان بزرگی، شهید اردلان فولادی راد، شهید حسین قشقایی، شهید عبدالعلی هادیان، شهید امیر قهاری و شهید فرهاد اشرفی منش و همچنین سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی، ابوالفضل سپهر شاعر انقلابی و جمعی از فرماندهان و سرداران شهید، مدافعان حرم و شهدای گمنام، ادای دین و احترام کردند.

در این مراسم همچنین با خواندن فرازهایی از وصیت نامه های این شهدای عظیم الشان در کنار مزار هر یک از آن ها یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شد.

به گزارش نمایندگی ایسنا در دانشگاه هنر، گفتنی است ۱۶ دی ‌ماه یادآور حماسه ‌آفرینی‌ های دانشجویانی است که در جریان آزادسازی خرمشهر و حماسه خونین هویزه، به درجه رفیع شهادت نائل شدند. این روز به پاس ایثارگری‌های آن‌ها روز شهدای دانشجو نام گذاری شد.

شایان ذکر است، این مراسم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و همچنین جهاد دانشگاهی هنر برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha