• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402102014633

یک مسئول عنوان کرد:

الگوسازی جوانان از سوی اساتید دانشگاه مورد تأکید قرار گیرد

الگوسازی جوانان از سوی اساتید دانشگاه مورد تأکید قرار گیرد

ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در «شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق » دانشگاه بر الگوسازی جوانان از سوی اساتید تأکید و نظام سازی کرامت انسانی را راهبرد مهم دانشگاه‌ها برشمرد.

دکتر مهدی مصری در «شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق » دانشگاه که با حضور معاونین و اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) این ستاد صبح امروز ۲۰ دی برگزار شد، با بیان جایگاه و اهمیت دو مقوله عفاف و حجاب در دین مبین اسلام اظهار کرد: ابعاد مختلف موضوع حجاب و جنسیت در محیط کار و تأثیرات آن، از سوی شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و حوزوی کار شده است و پیگیری این ابعاد و مقوله‌ها از سوی مدیران و مسئولان از ضروریات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم توجه به دو مولفه عفاف و حجاب در محیط و تأثیرات آن بر نیازهای جسمی، معنوی، هیجانی و روانی انسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موارد با جدیت در شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر و انطباق دانشگاه پیگیری و دنبال می‌شود.

وی گفت: توجه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین مسئولان به مسئله الگوسازی در زمینه‌های مختلف معنوی، اخلاقی و علمی حائز اهمیت است و در حوزه‌های مختلف درمانی، بهداشتی و فرهنگی به آن اهمیت داده می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تحول اداری، سالم سازی این ساختار و تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی و همچنین نظام سازی کرامت انسانی به منظور کاهش و  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله راهبردهای مهم دانشگاه‌ها هستند.

دکتر مصری در پایان خاطرنشان کرد: شورای عالی امربه معروف و نهی از منکر و انطباق دانشگاه با رویکردهای اخلاقی، قانونی و شرعی و همچنین فرهنگ‌سازی و اتخاذ تصمیمات راهگشا به بهبود اهداف و تعالی افراد کمک می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha