• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402102014664
  • خبرنگار : 50130

از ابتدای سال تا پایان آذر ماه

۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان کردستان هزینه شده است

۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نیازمندان کردستان هزینه شده است

ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

رضا طوسی امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اعتبار هزینه‌شده ۵۹۳۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۱۰ میلیارد ریال برای خدمات درمانی و بیمه‌های اجتماعی مددجویان هزینه شده است، گفت: پرداخت ۵۹۰ میلیارد ریال وام ضروری قرض‌الحسنه به ۲۹۰۰ نفر، ۶۹۰ میلیارد وام ودیعه مسکن به ۱۵۰۰ نفر و پرداخت ۴۰ میلیارد ریال اجاره مسکن به ۹۰۰۰ مددجو از دیگر خدمات امسال این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ادامه داد: هزینه‌کرد ۴۲۰ میلیارد ریال برای کمک به ازدواج ۱۳۵۱ نفر مددجو و پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به تامین ۱۷۰۰ مورد لوازم ضروری زندگی جزو خدمات کمیته امداد استان کردستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی پرداخت ۴۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۴۹۰۰ میلیارد ریال، کاریابی برای ۱۵۸ مددجو از طریق کارگاه‌ها و صاحبان مشاغل و آموزش فنی و شغلی ۱۴۰۰ نفر مددجو را از دیگر خدمات این نهاد در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

طوسی بیان کرد: هزینه‌کرد ۴۶۰ میلیارد ریال برای خرید، ساخت و تعمیرات ۱۸۰۰ واحد مسکن مددجویی و پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از دیگر خدمات ۹ ماهه امسال بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰۰ میلیارد ریال از طریق خیران به نیازمندان اهدا شده است، گفت: معافیت سربازی ۱۱۲ نفر مددجو، تامین انشعابات رایگان برای ساخت مسکن مددجویان، اهدای بسته‌های غذایی، توزیع غذای گرم، خدمات آموزشی و فرهنگی از دیگر خدمات این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: این خدمات فقط بخشی از خدمات امسال این نهاد بوده که درقالب کمک بلاعوض، تسهیلات و کمک خیران برای نیازمندان و مددجویان این استان هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha