• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402102014828
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد؛

پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۱ واحد فروش لباس در اصفهان

پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی  و ۱۱ واحد فروش لباس در اصفهان

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور، با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: مأموران پس از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت ۱۱۴ هزار و ۲۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل رنگ مو، اکسیدان، ژل شستشوی صورت، لاک ناخن و... و. کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی کالاهای قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و انبار مذکور نیز با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دراین‌ رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد اظهار داشت: تمامی انبارها و باربری‌های استان تحت نظارت و رصد هوشمندانه پلیس امنیت اقتصادی استان هستند و در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق در آنها برابر قانون با مالکان کالاها و متصدیان انبارها و باربری‌ها که اقدام به قبول و نگهداری این کالاها کردند برخورد خواهد شد.

سرهنگ مسعود طریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، نیز در پی وصول گزارش‌ها مردمی مبنی بر عرضه لباس‌های غیرمتعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی‌اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان، اظهار کرد: طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس‌های زنانه و مردانه به‌صورت مشترک توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

 وی افزود: در این طرح بیش از ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت ۱۱ واحد صنفی که لباس‌های خارجی غیرمتعارف که به‌صورت قاچاق تهیه و عرضه می‌کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین متصدیان ۵۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب دریافت کرده و ۱۰۰ نفر دیگر در محل مورد تذکر، ارشاد و آگاه‌سازی قرار گرفتند.

سرهنگ طُریفی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به‌صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره‌ تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا دراسرع‌ وقت با متصدیان این واحدها برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha