• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102014961
  • خبرنگار : 50039

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد:

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه استکبار «داعش» را ساخت تا رعب و وحشت ایجاد کند، افزود: ملت ایران ملت شهادت و امام حسین (ع) بوده و هیچگاه در دفاع از آرمان‌های خود رعب و وحشت نداشته است.

سردار علی ملک شاهکویی عصر چهارشنبه، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از دست اندرکاران رسانه‌ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در همه رویدادهای ملی و مذهبی که در طول سال اتفاق می‌افتد، همیشه در صحنه بوده و به شکلی شایسته به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از فعالیت‌های رسانه‌ها را در انعکاس نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن، سفر رئیس جمهور به گلستان، هفته بسیج و تشییع پیکر پاک شهدا دیدیم، ادامه داد: یکی از وظایف خبرنگاران امیدآفرینی و جهاد تبیین است که اقدامات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع مردم رسانده شود.

فرمانده سپاه نینوا، دروغ پراکنی را از دسیسه‌های دشمنان ملت ایران برشمرد و افزود: صداوسیما و رسانه‌ها با تنوع در اطلاع‌رسانی نوعی دانشگاه هستند و با انجام رسالت خود مردم را از مسائل و نقشه‌های دشمنان آگاه می‌کنند.

وی انعکاس حقایق در مقابل دروغ پراکنی دشمنان را از لازمه‌های جامعه فعلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: روش ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب از همان روزهای نخست انقلاب و در زمان امام خمینی (ره) هم بود ولی دشمنان هیچگاه موفق نشدند زیرا مردم ما با اخلاص و برای رضای خداوند متعال و دین مبین اسلام پشتیبان ولایت فقیه شدند و برای همین منظور همیشه پیروز هستند.

شنای مردم ایران در خون/ تقدیم هزاران شهید برای دفاع از یک انقلاب

عزم دشمن برای از بین بردن انقلاب و ملت ایران جدی است

سردار ملک شاهکویی با تأکید بر اینکه دشمن به شکلی عجیب ذهن‌ها را درگیر کرده و اختلاف می اندازد، اضافه کرد: عزم دشمن برای از بین بردن انقلاب و ملت ایران جدی است و تلاش می‌کند مردم پای کار نباشند و برای انتخابات پیش رو برنامه‌های بسیاری دارند.

وی موشک، سیستم‌های دفاعی و پدافندی و دیگر تجهیزات نظامی را در مقابل نیروی مردمی جمهوری اسلامی ایران کم اهمیت برشمرد و تصریح کرد: همه اینها عوامل بازدارنده هستند و در مقابل عزم راسخ، اقتدار و ایمان قلبی مردم ایران به شمار نمی‌آیند و برای همین است که دشمن از این قدرت مردم هراس دارد.

فرمانده سپاه نینوا، تلاش برای پای کار نگه داشتن مردم را وظیفه همگان عنوان کرد و یادآور شد: دشمن می‌خواهد انتخابات ما ضعیف باشد و مردم پای کار نباشند و آنها ۴۴ سال از همه روش‌ها برای سرنگونی نظام استفاده کرده‌اند و همین مردم با ایمان قلبی در مقابل آنها ایستاده‌اند.

وی انتقاد به برخی مسائل را طبیعی دانست و گفت: این مردم در خون شنا کرده و با هرگونه اختلاف نظر با همه قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و توطئه‌های آنان را با تقدیم هزاران شهید یکی پس از دیگر خنثی کرده‌اند و قطعاً در انتخابات پیش رو باز هم پیروز میدان هستند.

سردار علی ملک شاهکویی تفکر داعش را دست پروده استکبار عنوان کرد و اضافه کرد: استکبار داعش را ساخت تا رعب و وحشت ایجاد کند ولی از این غافل بودند که ملت ایران ملت شهادت و امام حسین (ع) هستند و هیچگاه در دفاع از آرمان‌های قلبی خود رعب و وحشت نداشته است.

به گزارش ایسنا، در پایان این آیین از سردیس «سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی» رونمایی شد تا در محوطه صدا وسیمای مرکز گلستان جانمایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha