• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402102015021
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پاسور تیم والیبال چادرملو اردکان:

گیتی‌پسند جنگنده است ولی با صبر پیروز شدیم

گیتی‌پسند جنگنده است ولی با صبر پیروز شدیم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم والیبال چادرملو اردکان رمز موفقیت تیمش را صبوری برابر جنگندگی گیتی‌ها دانست و گفت: ‌هم‌پوشانی داشتیم و والیبال خوبی را به صورت تیمی نمایش دادیم.

تیم والیبال گیتی‌پسند در چارچوب دومین دیدار مرحله برگشت دومین شکست خانگی‌اش را برابر چادرملو اردکان ثبت کرد.

سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از این دیدار، اظهار کرد:بازی بسیار خوبی بود، بازیکنانم نتوانستند آن چیز که خواسته ما بود و در تمرینات انجام دادیم را در زمین اجرا کند. پاسور اول چادرملو روند بازی را برای ما دچار مشکل کرد و نتوانستیم نتیجه لازم بگیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

محمدرضا مشیدی، بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: بازی بسیار پایاپایی بود و خیلی نزدیک دوتیم پیش رفتند، اما در امتیازات حساس داور به کمک تیم حریف آمد. همچنین از توپ برگشتی به خوبی استفاده نکردیم و تیم‌ چادرملو با حواشی که ایجاد کرد به هر نحوی توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

ایمان شاهمرادزاده، سرمربی تیم‌چادرملو اردکان این برد را حاصل عملکرد خوب تیمش در امتیازات حساس دانست و گفت: بازی بسیار زیبا و نزدیکی بود، به جز ست چهارم بقیه ست‌ها نزدیک دنبال شد و این مسابقه، دیدار لحظه‌ها بود و تیمی‌که در امتیازات حساس با دقت عمل کرد، توانست پیروز شود.

فاضل پژومان بازیکن تیم والیبال چادرملو اردکان نیز تصریح کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم پایاپای پیش آمدند، تیم گیتی پسند را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانستیم تیمی جنگنده‌ای است. مهم‌ترین فاکتور در این بازی جنگنده بودن این تیم جوان بود، ما هم‌ در این بازی صبورتر بازی کردیم و همپوشانی خوبی داشتیم. ست اول را متاسفانه باختیم، اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و طبق آنالیز و برنامه ریزی که داشتیم عمل کردیم و برنده بازی شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha