• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102015065
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان عنوان کرد

انتخابات ۱۱ اسفند فرصتی برای خلق حماسه‌ای دیگر

انتخابات ۱۱ اسفند فرصتی برای خلق حماسه‌ای دیگر

ایسنا/گلستان مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول تاریخ چهار دهه‌ای انقلاب پای کار بودند، افزود: این ملت خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند آماده می‌کنند.

رسول شکری‌نیا شامگاه چهارشنبه، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از دست اندرکاران رسانه‌ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه رسانه‌های گلستان به خصوص صداوسیما در دستور کار قرار داده، انعکاس لحظه به لحظه اخبار و رویدادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه سالگرد «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» یادآور خاطرات بسیاری برای ملت ایران است، ادامه داد: همگان بزرگ‌ترین تشییع متوالی تاریخ بشر را در عزت‌مندی این مرد بزرگ دیدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با تأکید بر اینکه تاریخ سال‌ها از عظمت، عزت و شخصیت این انسان وارسته و دیگر شهدای انقلاب سخن خواهد گفت، افزود: همین رشادت‌ها سبب شده تا شاهد امنیت متوازن و پایدار در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با اقدامات تروریستی همچون حادثه کرمان در تلاش است تا امنیت کشور را خدشه دار کند، خاطرنشان کرد: در مقابل پس از چند ساعت سپری شدن از این حادثه تروریستی سیل عظیمی از مردم در همان محل حاضر و یاد و خاطره سردار دل‌ها را گرامی داشتند و به همین دلیل است که با این ملت «ملت خون و شهادت» گفته می‌شود.

شکری نیا، پای کار بودن ملت ایران را موضوعی متفاوت سرشار از بصیرت و آگاهی با ایمان قلبی دانست و اضافه کرد: همین ملت در ۱۱ اسفند با حضور انبوه خود پای صندوق‌های آرا، پاسخی دیگر به بدخواهان نظام داده و حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با ابراز رضایت عمومی از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در دومین سفر رئیس جمهور به استان گلستان، تصریح کرد: این اخلاص، وفاداری و نگاه ولایتمدارانه خبرنگاران و اصحاب رسانه را نشان می‌دهد که بدون هیچ گونه چشم داشتی به وظیفه ذاتی خود عمل کردند و همواره وظایف خود را برای جهاد تبیین ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha