• جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102215708
  • خبرنگار : 50604

خطیب جمعه گرگان:

آمریکا با حمله به یمن خود را در چاهی خودساخته گرفتار می‌کند

آمریکا با حمله به یمن خود را در چاهی خودساخته گرفتار می‌کند

ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با محکوم‌کردن حمله موشکی بامداد امروز جمعه آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: این حملات ذره‌ای در اراده مردم یمن در مبارزه با جنایات اسرائیل اثر نداشته و آنها خود را در چاه خودساخته گرفتار کرده اند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان با اشاره به شجاعت و رشادت مردم یمن در مخالفت و مبارزه با جنایات رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: مردم یمن علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند قرص و محکم در برابر تجاوزات رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا ایستادگی کرده‌اند.

وی ضمن محکم کردن حملات هوایی آمریکا به شهرهای یمن خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا همانند چاهی است که برای لشکریان خود می‌کنند و به زودی در آن گرفتار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به حملات آمریکا به شهرهای یمن گفت: آمریکا، اسرائیل و همه جنایتکاران عالم بدانند که مردم یمنی بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و اعمال آن‌ها ذره ای در اراده این مردم در مبارزه با جنایات اسرائیل وحمایت از مردم مظلوم غزه اثر نخواهد داشت.

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه مردم غیور یمن خسارات اقتصادی و نظامی زیادی به رژیم کودک‌کش اسرائیل وارد کرده‌اند، افزود: امروز دیگر دریای سرخ برای عبور کشتی‌های نظامی آمریکا و اسرائیل امن نیست و آنها مجبورند برای رساندن تجهیزات نظامی از تنگه جبل الطارق عبور کرده و به این ترتیب مسیر آنها بیش از ۱۰ هزار کیلومتر دریایی دورتر می شود و حتی این مسیر نیز برای آنها امن نخواهد بود.

نورمفیدی ماه رجب را یکی از ماه های ویژه الهی و فرصتی مغتنم برای عبادت و راز و نیاز برشمرد و تصریح کرد: حضرت محمد (ص) هرگاه ماه رجب فرا می رسید از درگاه خداوند می خواست توفیق عبادت و روزه داری در ماه رجب و شعبان را برایش فراهم کرده و او را به عبادت ماه رمضان برساند و ما هم باید همین شیوه را در پیش بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود از  امام محمد باقر(ع) و امام صادق (ع) به عنوان بنیانگذاران مکتب جعفری نام برد و اضافه کرد: این دو امام بزرگوار در یک دوره خاص از تاریخ اسلام قرار گرفتند که با مدیریت واقع‌بینانه و جدی خود توانستند گام‌های بسیار مهمی در راه تثبیت مبانی اسلام ناب و سنت صحیح پیامبراکرم(ص) بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha