• جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1402102215787
  • خبرنگار : 71662

طی ۲۴ ساعت گذشته تهران چقدر بارندگی داشت؟

طی ۲۴ ساعت گذشته تهران چقدر بارندگی داشت؟

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته گزارشی ارائه داد و گفت: بیشترین بارندگی در ایستگاه آبعلی به میزان ۳۳.۵ میلیمتر ثبت شده است.

مازیار غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی تهران بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه آبعلی به میزان ۳۳.۵ میلیمتر و پس از آن در شمیرانات - اقدسیه ۳۳.۴ میلیمتر بود.

وی ادامه داد: همچنین در ایستگاه‌های لواسان ۲۸.۷ میلیمتر، میگون ۲۷.۷ میلیمتر، دماوند ۲۴.۷ میلیمتر، پردیس ۲۲.۸ میلیمتر، شرق تهران ۲۰.۱ میلیمتر ثبت شده است.

به گفته مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه و فرودگاه مهرآباد ۹.۲ میلیمتر، شهریار ۸.۷ میلیمتر، ورامین ۶.۷ میلیمتر و فرودگاه امام خمینی (ره) ۴.۴ میلیمتر بارندگی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی داده‌های هواشناسی و هشدارهای صادر شده نیز  فعالیت سامانه بارشی در نیمه‌شمالی و غربی استان تهران به‌ویژه ارتفاعات از بعد از ظهر شنبه تا صبح دوشنبه (۲۳تا ۲۵ دی) ادامه دارد که می‌تواند کاهش دید و لغزندگی و اختلال تردد در جاده‌ها به‌ویژه نواحی کوهستانی، امکان جاری شدن روان آب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و یخبندان شبانه را به همراه داشته باشد؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

غلامی در پایان تاکید کرد: این بارندگی‌ها جبران‌کننده کم‌بارشی‌های گذشته نیست و موضوع صرفه‌جویی و مدیریت منابع آبی برای بخش‌های مختلف همچنان با تاکید بسیار وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۱۸:۴۱

سیل از آسمون بیاد کافی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۱۸:۵۲

منتشر نمی کنید اما به مسولانگویید برای نزول باران دراین زمان خشکسالی سر به آستان حق بسایید و نماز شکر بخوانید که خداوند نعمت را برشما افزون کند . اینکه می گویید تامین کننده آب نیست و صرفه جویی کنید هر انسان عاقلی می داند که باران نیامده و آب کم است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۱۹:۵۴

آقای کارشناس گفتند. تهران نه استان. با صراحت بگوبزار این ملت بدانند که وضع آب وخیمه. اگر لج ولج بازی بکنند. فردا باید بطری. دبه دستشان بگیرند توی خیابان راه بیفتند درست جواب ندادن. ملت میگویند دروغ میگوئید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۰۰:۵۷

بارالها خدایاشاکرت هستیم باران رحمتت همه جای کشورفرابگیر نگاهی به مابندگان گنهکاری نکنچندین سال هست خشکسالی همه کشور رافراگرفته تمامی محصولات یارانه نابودی ویابیکیفیتی شدن خودت ترحم به رودخانه هاودریاچه هاوسدها بکن همیشه شکرگزاری بوده وهستیم با رحمت بارانت بتوانیم مزارع کشورمان دوباره سرسبزکنیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۰۸:۴۰

لطفا در مصرف انرژی در پاساژها و ادارات دولتی صرفه جویی کنیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۱۴:۰۱

درسته این‌ها تمام شایعه هست اما مسئله مهمی که من بهش شک کرده‌ام این است که با فرکانس‌های خاصی چندین سال هست که جو ایران را هدف قرار داده‌اند درسته مقیاس زیاد است اما در فاصله دور مقیاس کوچک می‌شود و به راحتی می‌توانند تا چند سال جایی را خشک کنند باید در این مورد تحقیق کرد و اگر درست بود آن را به زودی منهدم کنیم ، در ضمن جایی را میتوانند برعکس جو آنجا را طوری کار کنند که باران و برف بیاید مثل عربستان، اگر کره زمین گرم تر شده پس باید عربستان هم گرم تر بشود ! الان مشکل ما دروغ گویی غربی ها در مورد ادعاهای دروغ و پوچ مثل تغییرات اقلیمی یا مسئلهدروغ النینو و .... ، همه این دروغ ها را مطرح کرده اند تا ما این چرندیات را باور کنیم و نفهمیم چکار دارند میکنند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۱۵:۰۷

خدایاشکرت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۱۵:۰۹

خدایا شکرت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۱۶:۵۷

خدایا شکرت ببار که تابستون داغی داریم