• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402102316181
  • خبرنگار : 71533

ناظمی اردکانی:

جبهه مردمی ایران قوی با محوریت وحدت اصولگرایان فعالیت می‌کند

جبهه مردمی ایران قوی با محوریت وحدت اصولگرایان فعالیت می‌کند

دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی گفت: ما در انتخابات لیست مستقل نخواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا یک لیست مشترک در جریان اصولگرایی تدوین شود.

به گزارش ایسنا، محمد ناظمی اردکانی در نشستی خبری با بیان این‌که «هدف از تشکیل جبهه ایران قوی برای مشارکت حداکثری مدنظر رهبری انقلاب است»، اظهار کرد: در هر انتخاباتی نقش احزاب بی‌بدیل است و حضور آن‌ها اگر همگرا باشد به افزایش مشارکت منجر می‌شود. تلاش ما ایجاد همگرایی بین احزاب است. در نشست اخیر احزاب با رئیس‌جمهور هم بر حضور گسترده احزاب در انتخابات تأکید شد.

وی افزود: جبهه مردمی ایران قوی ۱۷۰ ستاد تشکیل داده است که از متخصصان فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در آن‌ها حضور دارند. از زمان تشکیل دولت سیزدهم تا امروز فعال بوده‌ایم و پیشنهادهای خود را به دولت ارسال کرده‌ایم و زمینه‌های انجام آن نیز فراهم شده است.

ناظمی اردکانی یادآور شد: ما قائل بر حمایت از دولت سیزدهم هستیم و بر تقویت دولت که کمکی برای عبور از مشکلات و معضلات است تاکید داریم. معتقدیم همگرایی و هماهنگی بین قوا در افزایش مشارکت تأثیرگذار است‌. مجلس دوازدهم هم باید خود را در هماهنگی و همگرایی با دولت عمل کند.

دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی با تاکید بر اختیارات و وظایف مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس اگر یک قانون خوب برای اداره کشور تصویب کند می‌تواند سرعت پیشرفت کشور را افزایش دهد و بعکس آن اگر یک قانون بد تصویب کند ممکن است به عقب‌گرد کشور منجر شود. امروز مردم با مشارکت انتخاباتی آینده خود را رقم می‌زنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ائتلاف تشکل متبوعش با دیگر تشکل‌های انتخاباتی اصولگرایان، اظهار کرد: هنوز تا انتخابات فاصله داریم و موضوع ائتلاف با شورای وحدت یا شورای ائتلاف در جلسات شورای مرکزی ما مطرح نشده است بلکه بر تعامل با این تشکل‌ها تاکید داریم. ما هم با شوراهای وحدت و ائتلاف و هم با جبهه پایداری ارتباط خوبی داریم و با هیچکدام اختلاف نظر خاصی نداریم.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم اضلاع این جریان را برای وحدت به یکدیگر نزدیک کنیم، تاکید کرد: ما در انتخابات لیست مستقل نخواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا یک لیست مشترک در جریان اصولگرایی تدوین شود و همه گروه‌ها و احزاب این جریان در لیستی واحد به انتخابات وارد شوند.

همچنین در این نشست علیرضا افشار رئیس شورای مرکزی این تشکل سیاسی اصولگرا با بیان اینکه می‌خواهیم علاوه‌بر فعال‌کردن گروه‌ها و احزاب، موضوع انتخابات را به خانه‌های مردم بکشانیم، اظهار کرد: برای جبهه ایران قوی اصل بر اخلاق‌مداری و تخریب‌نکردن گروه‌های مختلف و رقباست. تخصص، تدیّن و لیبرال‌نبودن شاخص‌های ما برای معرفی کاندیداهاست.

وی افزود: جامعه اسلامی مدیران، جمعیت تحول و پیشرفت ایران اسلامی، جامعه اسلامی کارمندان، کانون تربیت اسلامی، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی، حزب احیای تمدن ایران اسلامی، ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی و جمعیت ایران ما، بخشی از گروه‌های فعال در جبهه مردمی ایران قوی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha