• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102316214
  • خبرنگار : 50039

استاندار خبر داد

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: پس از تخصیص‌های اعتباری جدید شاهد تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

علی‌محمد زنگانه صبح شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با وحدت و همدلی، اقدامات بزرگی در کشور انجام شده و نمونه‌ای از این اقدامات را در استان گلستان در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همزمان با شب یلدا شاهد سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان بودیم که جا دارد از همه عوامل ستاد این سفر پربرکت تقدیر شود، ادامه داد: جهاد تبیین واجب عینی بوده و در همین راستا باید دستاوردهای نظام را به هم استانی‌ها و هموطنان تبیین کنیم.

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه استان در ریل توسعه‌ای همه‌جانبه قرار گرفته و شاهد نتیجه‌بخشی بسیاری از پروژه‌های سفر نخست رئیس جمهور به استان هستیم، خاطرنشان کرد: سراسر استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و پس از تخصیص‌های جدید شاهد رشد چشمگیر تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

زنگانه رشد اعتبارات تملک دارایی استان را چهار برابر برشمرد و اضافه کرد: در مسیر روند شتابان تکمیل پروژه‌ها، هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام به ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام کاهش یافته و همچنان پروژه‌های جدید را ذیل برخی پروژه‌های تکمیل شده در کنار دیگر پروژه‌های جدید تعریف کرده‌ایم.

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران در پیگیری جذب اعتبارات ملی با قدرت حرکت کرده‌اند و تعدادی ضعیف هستند، تصریح کرد: مدیرانی که در این حوزه ضعیف هستند، باید در جذب اعتبارات بیشتر از گذشته تلاش کنند.

استاندار گلستان از رشد مثبت استان در حوزه‌های کشاورزی، خدماتی، معدن و صنعت خبر داد و یادآور شد: باید تلاش شود تا در سایر حوزه‌ها نیز علاوه بر رشد به میانگین لازم برسد.

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

وی آغاز عملیات اجرایی پروژه هایی را که همه اقدامات آن انجام و مجوزها صادر شده است را از مهمترین اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: اگر همه اقدامات پروژه‌ها انجام نشود، قطعاً کلنگ‌زنی نخواهیم داشت و تا زمانی که یقین حاصل نشود پروژه‌ای بدون مانع می‌توان اجرایی شود، برای آغاز آن اقدام نخواهیم کرد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان با تأکید بر اینکه تا پایان دولت در سال ۱۴۰۴ باید به رقم سرمایه‌گذاری قید شده در چشم‌انداز برسیم، افزود: باید سرمایه‌گذاری خارجی را افزایش دهیم تا ماحصل آن را در رونق اقتصادی استان ببینیم.

وی از رشد ۵ درصدی سرانه درآمدی مردم گلستان خبر داد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مناطق محروم نداریم و برخی مناطق استان کم‌برخوردار و کمتر توسعه یافته هستند که باید مشکلات آن مناطق را رفع کنیم.

گلستان در ریل توسعه همه‌جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

این مقام مسئول مبارزه با فساد را یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان گلستان دانست و گفت: همه مسئولان، در رأس دستگاه قضا در استان گلستان در برخورد با فساد اهتمام ویژه دارند و همین تفکر را در وصول مطالبات بدهکاران بانکی شاهد هستیم.

علی‌محمد زنگانه بر مطالبه‌گری فرمانداران استان در مطالبه استیفای حقوق شهرستان‌های استان تأکید کرد و اضافه کرد: باید توزیع متوازن ثروت، تمرکززدایی و پرداخت متوازن تسهیلات در رأس کارها قرار گیرد تا مسیر عمران، آبادانی، رفع معضل بیکاری و پیشرفت استان حرکت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha