• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102316310
  • خبرنگار : 50035

به همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان همدان صورت گرفت

تولید و عرضه شارژر خودروهای الکتریکی در بازار ترکیه 

تولید و عرضه شارژر خودروهای الکتریکی در بازار ترکیه 
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان همدانی از تولید و عرضه شارژر ماشین‌های الکتریکی(EV chargers) توسط شرکت دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان در بازار ترکیه خبر داد. 

جهانگیر ملک‌محمدی با اعلام این خبر افزود: این شرکت در حوزه برق و الکترونیک فعالیت دارد و محصولاتی اعم از تله متری و مانیتورینگ به منظور نصب در ایستگاه پمپاژ آب در راستای مدیریت مصرف آب ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان همدان، وی اضافه کرد: این شرکت دانش‌بنیان با شرکت آب و فاضلاب استان‌های همدان، قزوین، زنجان، لرستان، کرمانشاه و ارومیه همکاری دارد و تاکنون ۳۵۰۰ دستگاه بر روی ایستگاه‌های پمپاژ آب این مناطق نصب شده است. 

ملک‌محمدی با اشاره به اینکه این دستگاه به کشورهای عراق، ترکیه و آذربایجان نیز صادر می‌شود، تصریح کرد: با وجود تحریم‌های پی در پی، این شرکت به منظور ساخت دستگاه sof starter,vfd,inverter تحقیقات خود را از سال ۹۸ آغاز کرد و پس از ی فرآیندهای مختلف در این زمینه به صورت آزمایشگاهی به مرحله اجرا درآورد و در حال حاضر این دستگاه براساس استانداردهای اروپایی ساخته شده و در صنعت ملی و بین‌المللی به تولید انبوه رسیده و در بازار عرضه می‌شود.

وی از تولید و عرضه شارژر ماشین‌های الکتریکی (EV chargers) توسط شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان در بازار ترکیه خبر داد و گفت: این محصول که در تمامی ماشین‌های الکتریکی کاربرد دارد و برای شارژ ماشین‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، حاصل تلاش یک ساله تیم تحقیق و توسعه شرکت مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان است.

ملک‌محمدی بیان کرد: این شارژر مطابق با استانداردهای بازارهای هدف اروپا و آمریکا طراحی و ساخته شده است و با استانداردهای شارژ سریع همچون شارژ ترکیبی، CHAdeMO و سوپرشارژرها قابل پیاده‌سازی بوده و چالش‌های شارژ سریع را برطرف می‌کند.

وی افزود: این محصول قادر است اتومبیل‌های برقی را در بازه زمانی نیم ساعت تا ۶ ساعت شارژ کامل کند و با توجه به افزایش قیمت سوخت‌های فسیلی در کشورهای اروپایی و ترکیه، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خودروهای برقی بوده و این محصول می‌تواند به محصولی پرفروش در بازار ترکیه تبدیل شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این محصول استانداردهای CE و ROHS را دریافت کرده و در حال ورود قدرتمند به بازار ترکیه و به ویژه اتحادیه اروپا است. این محصول در سه مدل شارژرهای خانگی، صنعتی و قابل حمل ساخته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha