• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402102316333
  • خبرنگار : 50649

نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

نشست انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

ایسنا/فارس چهاردهمین همایش و نشست سالانه انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با حضور اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این نشست طی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با مشارکت نهادهای مختلفی از جمله معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه‌ها، دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

نشست مذکور با هدف تعامل، تبادل‌نظر و هم‌افزایی فکری و روشی میان عموم اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی به منظور اشراف بیشتر بر عمیق‌ترین معارف ناب و دستاوردهای گران قدر انقلاب اسلامی و بهترین روش‌های ارتباط با نسل جوان دانشگاهی و تأثیرگذارترین شیوه‌های تبیین برگزار می‌شود.

اطلاعات، پوستر و محورهای این نشست، در پایگاه اینترنتی همایش به نشانی shahecheragh.ir/hamayesh درج شده است. همچنین سامانه اینترنتی eform.shahecheragh.ir/hamayesh جهت دریافت مقالات پژوهشگران ارجمند پیرامون موضوع این نشست در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۶:۲۰

اینجانب مربی ورزشی هنرهای رزمی(دفاع شخصی پلیسی)،هاپکیدو،تاپ تکواندو،کونگ فوتوآ و چندین رشته مختلف دیگر . مربی و داور بین المللی از فدراسیون کیوکوشین کاراته کشور ترکیه. مفتخر به چندین حکم قهرمانی کشوری و بین المللی. اینجانب در حدود 22 سال است که در ورزش های رزمی فعالیت دارم. لذا با توجه به سخنان حضرت آقا ،رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مسلمین جهان حضرت آیت الله سید علی خامنه ای دامت برکاته که امر فرمودند و در خصوص ترویج و آموزش هنرهای رزمی به بسیجیان و آماده سازی نیروی بسیجی و آماده بودن نیروهای بسیجی در همه اقشار مخصوصا نیروهای بسیجی خارج از ارگانها جهت حراست،حفاظت و مراقبت از آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی،دفاع از خاک و ناموس و وطن و مقابله با ظلم و ستم و استکبار اینجانب آمادگی خود را جهت هرگونه اقدامات برای راه اندازی باشگاه،آموزشهای رزمی،ورزشهای همگانی، ورزشهای دو میدانی،مچ اندازی، ورزشهای فکری ،اعصاب سنجی و غیره ... که انشالله اگر بنده لایق بودم که خدمتگذار شما عزیزان باشم به لطف خداوند و همت خود،شما جوانان سعی میکنیم در تمام رده های سنی بطور مجزا نیرو پذیرش کنیم . یک هدف بزرگ هم در سر دارم که آن هم مطمئن هستم با حضور پرشورشما بسیجیان و چهرهای آرام ، مظلوم و متدین و انقلابی شما که در مقابل ظلم و ستم سری بی باک دارید و یک روحیه جنگی و یک قلب بزرگ که برای رهبر عزیزمان،ایران سرافرازمان و مردم شریف و قدرشناس و شهید پرورمان میتپد. و همین به من جرآت و قوت قلب میدهد که انشالله اگر جهت خدمتگذاری در بین شما عزیزان آمدم این هدف را به لطف خداوند و کمک شما محقق نمایم. این هدف .انتخاب تعدادی از نیروهای بسیجی است که از بین صدها نفر انتخاب میشوند و از ده ها مراحل سخت و دشوار گذر میکنند و در آخر به یک تیم ده نفره میرسیم که اون تیم بعد از ماه ها آموزش سخت به نام تیم شکست ناپذیر ده نفره بسیجیان تکاور استان فارس(شیراز) انتخاب و به کل کشور معرفی و با تضمین آماده هر گونه عملیات در سراسر ایران خواهیم بود.البته این امر با کسب اجازه از محضر رهبر فرزانه ایران اسلامی و حمایت و پشتیبانی مسئولین کشوری و لشکری جهت ارتقاع سطح کیفی و کمی بسیجیان استان و حفط و نگهداری از ارزشها و آرمانهای نظام مقدس ج ا ا در پیشبرد اهداف عالیه جوانان