• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402102316436
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

۲ معضل "زباله" و "نخاله" در کرمانشاه باید ساماندهی شود

۲ معضل "زباله" و "نخاله" در کرمانشاه باید ساماندهی شود

ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه بر لزوم ساماندهی هر چه سریعتر معضل جمع آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه تاکید کرد.

محمد طیب صحرایی، امروز( ۲۳ دی ) در آیین افتتاح بلوار ملاحسینی شهر کرمانشاه با قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه گفت: امروز استان و شهر کرمانشاه به تلاش و جدیت بیشتری برای خدمات رسانی نیاز دارد و هر اقدامی در این زمینه می‌تواند یک حرکت برای رسیدن به کرمانشاه زیباتر و مطلوب‌تر باشد.

صحرایی ایجاد عدالت را جزو اهداف مبنایی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برقراری عدالت در تمام ابعاد همواره باید مطلوب و هدف ما در تمام حوزه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: یکی از انواع عدالت، عدالت در برخورداری و دریافت خدمات است که متاسفانه هنوز نتوانسته ایم آنچنان که باید به آن برسیم.

صحرایی گفت: در حال حاضر در اطراف شهر کرمانشاه مناطقی هستند که نسبت به مابقی قسمت‌ها برخورداری کمتری دارند، بنابراین باید تمرکزمان بر خدمات رسانی در این مناطق باشد تا بتوانیم از این طریق عدالت را گسترش دهیم.

صحرایی در ادامه ساماندهی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی را دو اولویت اصلی برای شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: نابسامانی در این دو حوزه سال‌هاست که مردم کرمانشاه را رنج می‌دهد.

وی افزود: ساماندهی بازیافت زباله باید در شهر کرمانشاه کامل شود، طوری که شاهد تفکیک زباله از مبدا بوده و بحث بازیافت آن بطور کامل صورت گیرد و محصولات تولیدی بازیافت هم مورد استفاده قرار گیرد.

وی بر ساماندهی نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه هم تاکید کرد و افزود: محل مناسبی برای این کار باید اختصاص یابد.

وی به راه‌اندازی اولین سایت تخلیه نخاله در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گام اول برای ساماندهی نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه برداشته شده و امیدواریم مراحل بعدی آن با جدیت هرچه بیشتر پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha