• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1402102316506
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ الهامی تاکید کرد

ضرورت صف‌آرایی پدافند هوایی در حوزه فضای مجازی

ضرورت صف‌آرایی پدافند هوایی در حوزه فضای مجازی

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: فعالان عرصه مجازی رزمندگان جهاد فرهنگی و جهادگران عرصه جنگ نرم هستند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در آئین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی از دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا گفت: فضای مجازی ازاهمیت بالای برخوردار و دشمن با این ابزار ایمان، غیرت و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است. وقتی دشمن با ابزار فضای مجازی به دنبال آسیب رساندن به ایمان، غیرت و اعتقادات نسل جوان ما است، وظیفه ما صف‌آرایی در این حوزه است و باید بدانیم در چه مسیر مهمی گام برداشته‌ایم.

وی با بیان این‌که «برای پیشبرد اهدافمان در حوزه فضای مجازی باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم»، افزود: بایستی اقداماتمان را نظام‌مند کنیم و ابزارهای ارزیابی را تعیین و آنها را مورد سنجش قرار دهیم تا بفهمیم نقطه شروع‌مان کجا بوده و امروز به کجا رسیده‌ایم و در مسیر صحنه جهاد فرهنگی حرکت کرده‌ایم یا نه و به این نظام‌مندی یک نگاه مدیریتی داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که «حوزه مجازی، فضای فرصت‌ها و تهدیدات است»، افزود: چنانچه بتوانیم کنترل و مدیریت درستی در فضای مجازی داشته باشیم، در این صورت، فرصت‌های زیادی برای ما خواهد داشت و راه رشد و توسعه را در تمام زمینه‌ها تسریع خواهد کرد و در صورت عدم مهار و رها شدگی این فضا، از ناحیه مسئولان امر، دچار آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خواهیم شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در عصر امروز گفت: فعالان عرصه مجازی رزمندگان جهاد فرهنگی و جهادگران عرصه جنگ نرم هستند.

وی صبر و تقوا را مهمترین راه مقابله با خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: گسترش ادب اسلامی، پرهیز از ناامیدسازی مردم و قوی شدن کشور در فضای مجازی مهمترین وظیفه ما در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تکلیفی است که معظم له برای ما در حوزه فضای مجازی تکلیف کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha