• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402102316628
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

غیرحضوری شدن برخی از مدارس آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف

غیرحضوری شدن برخی از مدارس آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف

ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و کولاک و برودت هوا برخی از مدارس استان آذربایجان شرقی، فردا (روز یکشنبه ۲۴ دی ماه) غیرحضوری شد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

همچنین مدارس شهری و روستایی منطقه ورزقان نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه اسکو هم فعالیت آموزشی مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دهستان گنبرف (روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) و دهستان سهند (روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) غیر حضوری اعلام شد.

لازم به ذکر است فعالیت آموزشی مدارس روستای اسفنجان بصورت حضوری پیگیری خواهد شد.

در منطقه هوراند، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه در بخش رودقات منطقه صوفیان نیز فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهر صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش‌ احمد منطقه عشایر در شیفت صبح غیرحضوری و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. مدارس شیفت بعد از ظهر طبق روال عادی دایر خواهد بود.

در منطقه چاراویماق، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنائی این منطقه در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه خواجه، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌ صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه تیکمه‌داش نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

مدارس روستاهای دهستان سفیدان و روستای اوغلی شهرستان تبریز نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه مسیر قلعه چای شهرستان عجب شیر مدارس روستاهای ، قوزلوجه، المالو، هرگلان، چهاربرود و یایچی ‌همچنین روستا های حوری و چنار در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری اعلام شد.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی تمامی مدارس لغو به دلیل غیرحضوری شدن مدارس، لغو شده و در مورد اعلامی مدارس مجددا برگزار می‌شود.

همچنین مدارس استثنایی در تمامی مناطق اعلام شده در دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

همچنین در منطقه هشترود ، مدارس روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت_صبح غیرحضوری بوده و مدارس شهری نیز در تمام مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع بکار خواهد کرد.

در برخی روستاهای منطقه آذرشهر، نیز مدارس روستاهای بادامیار، امیردیزج، قرمزگل، صغایش، آلمالوداش، جراغیل، گواهیر، هفت‌چشمه و دین‌آباد روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می‌کنند.

در شهرستان مرند هم مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌ صبح غیرحضوری می‌باشد. در منطقه  بستان آباد مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌ صبح غیرحضوری است.

همچنین در منطقه تسوج، مدارس در شیفت صبح فعالیت خود را در تمامی مقاطع تحصیلی با دو ساعت تاخیر شروع می‌کنند.در منطقه نظرکهریزی، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت_صبح غیرحضوری است.

بر اساس این گزارش، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه شهرستان جلفا مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری بوده و کلاس‌های درس در بستر شاد برگزار خواهد شد. در روستاها و شهرهای منطقه شبستر نیز  مدارس روستایی و شهری این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و راس ساعت ۹ شروع بکار خواهند کرد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه صوفیان، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha