• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402102416835
  • خبرنگار : 71970

مرکز غربالگری، تشخیص و کنترل سرطان بانوان در شهرستان امیدیه راه‌اندازی می‌شود

مرکز غربالگری، تشخیص و کنترل سرطان بانوان در شهرستان امیدیه راه‌اندازی می‌شود

مرکز غربالگری، تشخیص و کنترل سرطان بانوان فاطمه الزهرا(س) با همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در شهرستان امیدیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در پی اجرای موفقیت آمیز طرح جهادی غربالگری رایگان سرطان‌های شایع بانوان در شهرستان امیدیه با پیگیری ها و مذاکرات آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مقرر شد مرکزی برای ارائه دائمی خدمات در این حوزه به بانوان امیدیه و مناطق همجوار توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و با همکاری گروه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه بازدید از اردوی جهادی مشترک پژوهشکده سرطان معتمد و گروه جهادی بهشت خدمت در امیدیه اظهار داشت: با توجه به شرایط این منطقه و اهمیت تشخیص به هنگام سرطان در درمان موفق بیماری مقرر شده با همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و قرارگاه جهادی بهشت خدمت مرکز دائمی برای غربالگری و تشخیص سرطان های شایع بانوان فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان ایجاد شود که علاوه بر بانوان امیدیه، بانوان بخش های مجاور این شهرستان هم بتوانند از خدمات مرکز بهره مند شوند.

گفتنی است، در راستای طرح‌های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده پژوهشکده با همراهی قرارگاه‌ جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز، طرح غربالگری رایگان سرطان‌های بانوان را طی روزهای ۲۰ و ۲۱ دی ماه در شهرستان امیدیه استان خوزستان اجرا کردند.

در این طرح هیئت پزشکی اعزامی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی شامل فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص جراح پستان، رادیولوژیست، متخصص زنان و کارشناسان مامایی علاوه بر معاینه بیماران و انجام سونوگرافی و ماموگرافی پستان، بیش از هزار مورد خدمت رایگان تخصصی را به بانوان منطقه ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha