• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402102416843
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد:

شهروندان کاملاً در جریان انتخاب شهردار قرار می‌گیرند

شهروندان کاملاً در جریان انتخاب شهردار قرار می‌گیرند

ایسنا/اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: شهروندان مثل اول دوره و انتخاب شهردار به طور کامل در جریان انتخاب شهردار قرار می‌گیرند.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا پس از انتخاب سرپرست شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: نمایندگان مردم در پارلمان شهر با شفافیت کامل شهردار توانمندی را برای ادامه مسیر اداره شهر انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: شهروندان مثل اول دوره و انتخاب شهردار به طور کامل در جریان انتخاب شهردار قرار می‌گیرند و سعی بر انتخاب فرد توانمند و دارای تخصص خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به اینکه فعالیت‌های مدیریت شهری در دوران سرپرستی متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان در این مدت تداوم خواهد داشت و توقف فعالیت‌ها را نخواهیم داشت.

آخوندی با بیان اینکه استیضاح شهردار سابق این شهر مورد تقاضای جمعی از اعضای شورا بود، اظهار کرد: این مصوبه به دلیل اینکه در کمیته انطباق مورد بحث بود به شورای حل اختلاف ارسال شد.

وی یادآور شد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تغییر را به نفع توسعه می‌دانستند و به همین دلیل موضوع را پیگیری کردند.

به گزارش ایسنا، پس از عزل شهردار نجف‌آباد، احمد عیدی با رأی اعضای شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.

عبدالرسول امامی، شهردار سابق با ۵ رأی از ۹ رأی اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد به دلیل عدم سکونت در این شهر استیضاح شد.

مصوبه شورای شهر نجف‌آباد پس از پافشاری منتخبان مردم در این شورا در شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استانداری اصفهان بررسی و عزل شهردار تصویب شد.

انتخاب سرپرست شهرداری پس از تأیید مصوبه شورای اسلامی نجف‌آباد در شورای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت که در نهایت اعضای شورای شهر احمد عیدی را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

احمد عیدی پیش از این معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف‌آباد بود که تا انتخاب شهردار جدید در سمت سرپرست شهرداری فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha