• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402102416928
  • خبرنگار : 50165

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

زنجان مجوز جذب ۳۰ نفر را در اداره‌های دولتی دارد

زنجان مجوز جذب ۳۰ نفر را در اداره‌های دولتی دارد
تصویر تزیینی است

ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: این استان مجوز جذب ۳۰ نفر را در قالب طرح شهید همدانی دارد.

ناهید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای طرح استخدامی شهید همدانی، اظهار کرد: براساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور سازمان اداری و استخدامی در ۹ نامه به برخی وزارتخانه و سازمان‌ها، اجازه جذب نیروی پیمانی داده است.

وی با بیان اینکه جذب نیروها در قالب طرح شهید همدانی و به‌صورت پیمانی خواهد بود، افزود: این طرح به مدت یک سال از تاریخ صدور، فرصت اجرا و جذب دارد و جذب نیروها با آزمون‌های جامع فراگیر استخدامی و تحت نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور اجازه جذب ۲۰۰ نفر نیروی پیمانی را دارند که سهمیه استان زنجان ۶ نفر است. ۹ نفر نیز از سهمیه ۶۰۰ نفری بانک کشاورزی به استان زنجان اختصاص دارد و از ۱۹ سهمیه استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر در این استان جذب خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه استان زنجان در مجموع ۳۰ نفر سهمیه جذب دارد، اظهار کرد: در این طرح هشت نفر در اداره‌ کل راه و شهرسازی، ۲ نفر در بانک مسکن و چهار نفر در بانک ملی جذب خواهند شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید همدانی ۲۵۹۷ نفر جذب می‌شوند، افزود: استان زنجان سهمیه جذبی در انتقال خون، اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد. 

او اضافه کرد: اطلاعات دقیق درباره شرایط عمومی و تخصصی آزمون در فراخوانی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۸:۳۳

باسلام چرا ذکر نکردید که این استخدامیها حالت سوری داره واغلب برای جز سهمیه ایثارگران شهدا و جانبازان عزیزهست که درادارات مشغولند اما حکم استخدامی ندارن وبا این اعلام حکم‌استخدامشون صادر میشه .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۸:۵۹

یه خورده کنش کنید به والله پدرم در آمد تابچه هامو به لیسانس فوق لیسانس برسونم .کلی از شکم لباس و مسافرت زدم تا بچه هام درس بخوانند که در آینده فرد مفیدی بشن .حالا به خاطر نداشتن کار اداری مجبور به شرکت نگهبانی بده .من از اینکه بچمو گذاشتم درس با نمرات بالاقبول بشه حالا دستش به جای هم نرسیده.خودم خجالت میکشم