• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402102416972
  • خبرنگار : 30147

بخشدار سرولایت:

پوشش مخابرات در ۱۰ روستای زبرخان ضعیف و یا فاقد خدمات تلفن ثابت است

پوشش مخابرات در ۱۰ روستای زبرخان ضعیف و یا فاقد خدمات تلفن ثابت است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: آنتن دهی تلفن همراه در ۱۰ روستا ضعیف و تعدادی از این روستاها هم فاقد خدمات تلفن ثابت هستند.

باقر صدیقی در گفت و گویی با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر ۷ روستا شامل پوشش ضعیف و عدم پوشش خدمات مخابراتی و ۳ روستا فاقد هرگونه خدمات تلفن ثابت هستند، از اتمام مراحل نصب دکل‌های سایت همراه اول در سه روستای سطح بخش خبر داد.

وی اظهار کرد: مراحل فونداسیون و عملیات نصب سه دکل همراه اول با ارتفاع و ظرفیت بالا در روستاهای آنچگان، بیدخان و عشق‌آباد به پایان رسید.

 بخشدار سرولایت افزود: به منظور تقویت شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان همراه اول، دکل‌های سایت جدید همراه اول در روستاهای بیدخان، آنچگان و عشق‌آباد نصب شد.

نماینده دولت در سرولایت با تشکر از مجموعه دست اندرکاران مخابرات خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و نصب هرکدام از این سایت‌های جدید حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

صدیقی ادامه داد: همچنین به منظور رفع مشکلات محدوده پوشش آنتن دهی در نقاط کور، با همت و تلاش متخصصین مخابرات سایت‌های جدید با تکنولوژی‌های 2G، 3G، 4G در این روستاها نصب و تا پایان‌ بهمن‌ماه راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سایت‌ها علاوه بر بهبود پوشش اینترنت پرسرعت این مناطق و جاده‌های منتهی به آن‌ها، پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول در روستاهای مجاور نیز بهبود خواهد یافت.

صدیقی در پایان، افزایش محدوده پوشش دکل‌های تلفن همراه و همچنین افزایش ظرفیت این دکل‌ها را در نقاط روستایی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: هدف از انجام این پروژه، تحت پوشش قرار گرفتن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه و همچنین امکان افزایش ظرفیت و قابلیت نصب تکنولوژی‌های جدید در آینده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha