• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402102417026
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری جشن تکلیف سیاسی دختران رأی‌ اولی‌ در مدارس بسطام

برگزاری جشن تکلیف سیاسی دختران رأی‌ اولی‌ در مدارس بسطام

ایسنا/سمنان جشن تکلیف سیاسی دختران رأی‌ اولی‌ مدارس شهرستان بسطام با حضور جمعی از مسؤولان این شهر تاریخی برگزار شد.

حسن گرزین، بخشدار بسطام امروز (یکشنبه، ۲۴ دی ماه) در این آیین که در کانون شهید مفتح بسطام برگزار شد، از نسل جوان به‌عنوان نسل آگاه و دارای تحلیل سیاسی نام برد و اظهار کرد: جوانان و رأی‌ اولی‌ها با حضور حداکثری خود در انتخابات یازدهم اسفند می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود تأثیر به‌سزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: سیاست راهبردی دشمن، خارج‌ کردن مردم از صحنه است، چراکه مردم با آگاهی کامل و با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند می‌توانند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند و برگ زرین و افتخار دیگری را برای ایران اسلامی ثبت کنند.

بخشدار بسطام گفت: همه خانواده‌ها وظیفه دارند در این انتخابات مهم پای کار باشند.

وی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در رفتار سیاسی افراد را نمی‌توان نادیده گرفت، ادامه داد: بی‌تردید حضور در پای صندوق‌های رأی با فرزندانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند، در تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار مؤثر خواهد بود.

گرزین با اشاره به پیش‌بینی ۴۷ شعبه اخذ رأی در بسطام، خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: نقش شما به‌عنوان سرمایه‌های سرزمین پهناور ایران که آینده‌سازان این مرز و بوم خواهید بود در ساز و کار انتخابات بسیار پررنگ است و انتظار می‌رود خانواده و جامعه مخاطب خود را به مشارکت هرچه پرشورتر در انتخابات به‌صورت خانوادگی دعوت کنید و همراه والدین، پای صندوق‌های رأی حاضر شوید.

محمدحسین متحدی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بسطام نیز هدف از برگزاری این جشن را آشنایی دانش‌آموزان رأی‌ اولی با مراحل انتخابات دانست و گفت: هر دانش‌آموز به‌عنوان یک سفیر و یک فرد اثرگذار در شرکت حداکثری خانواده‌ها در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌تواند نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات حساس امسال، گفت: ما مانند سردار حاج‌ قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب، پای کار نظام هستیم و با حضور آگاهانه و پرشور و باشکوه در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می کنیم تا پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha