• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402102417238
  • خبرنگار : 50441

توسط مدیران منطقه ۶ شهرداری شیراز مطرح شد؛

احداث پل طبیعت در شیراز / افتتاح‌ و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه در دهه فجر 

احداث پل طبیعت در شیراز / افتتاح‌ و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه در دهه فجر 

ایسنا/فارس مدیران شهری منطقه ۶ شیراز از مطالعه و طراحی پل طبیعت و افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ طرح در دهه فجر خبر دادند. 

سلسله نشست‌های روایت امید که به بیان گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی شهرداری‌های مناطق مختلف می‌پردازد، امروز، ۲۴ دی‌ماه و با محوریت شهرداری منطقه ۶ شیراز برگزار شد. 

در این جلسه ابتدا شهردار این منطقه به بیان طرح‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر پرداخت و گفت: هم‌اکنون ۸ پروژه به ارزش یک‌هزار و ۷۷٠ میلیارد تومان آماده افتتاح هستند و ۵ پروژه نیز با یک‌هزار و ۳۳٠ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهند شد.

مسعود قادری در ادامه از مطالعه و طراحی پل طبیعت در شیراز خبر داد و گفت: این کار توسط حوزه معاونت شهرداری شیراز تهیه شده و جزء پروژه‌هایی است که در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی همچنین از کلنگ‌زنی باغ پرندگان و موزه سنگ خبر داد و گفت: افتتاح ساختمان مدیریت بحران، عملیات لوله‌گذاری کوچه ششم خیابان تاکستان، ساماندهی آب‌های سطحی جوادیه، لوله‌گذاری گلدشت معالی آباد، احداث پارک فرهنگ شهر، بوستان آفتاب شرقی و اصلاح هندسی سه راه قدوسی از جمله سایر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

شهردار منطقه ۶ شیراز افزود: خیابان شاهد از خیابان‌های شاخص این منطقه به عنوان خیابان الگو مشخص شده است و قرار است ساماندهی کاملی در آن انجام شود که این ساماندهی به طول دو کیلومتر، شامل دفع آب‌های سطحی، نورپردازی، کف‌سازی، مبلمان شهری و فضای سبز خواهد بود.

وی همچنین از کلنگ‌زنی پروژه‌های کوچک و بزرگی همچون مسیر دوچرخه سواری کوهستان، سالن ورزشی ویژه بانوان، و تعریض محدوده مسجد شهید دستغیب معالی آباد در دهه فجر خبر داد. 

احداث پل طبیعت در شیراز / افتتاح‌ و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه در دهه فجر 

همچنین عضو ناظر شورای شهر بر منطقه ۶ شهرداری شیراز ابتدا به بیان اهمیت این منطقه پرداخت و گفت: مهمترین ویژگی منطقه۶ وجود باغ‌های فراوان است که حدود یک سوم کل مساحت آن را در برمی‌گیرد.

مسعود زارعی افزود: با تشکیل حوزه ستاد باغات، ضوابط معین و مشخصی با هدف رسیدگی و کنترل شرایط باغ‌ها تعریف شد اما اینکه تا چه میزان این هدف محقق شد، نیاز به مطالعه و بررسی دارد و رسانه‌ها هم در این زمینه می‌توانند کمک کرده و نتیجه را به مسئولان اعلام کنند. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از ۸ پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه تحت نظارت خود خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به تصویب کمیسیون مربوطه رسیده است که ۲ مورد در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، منطقه ۶ شهرداری شیراز در حد انتهای شمال غربی شهر شیراز راه‌اندازی شده‌ است. مساحت محدوده این منطقه حدود ۲۵۰۰ هکتار است که از سمت شمال شهرک جوادیه و پردیس و کوه‌های مشرف منصورآباد و چمران، از سمت جنوب به کوه دراک تا میدان رودکی و از سمت شرق خیابان همت شمالی و جنوبی و میدان قصرالدشت محدود می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۹:۵۱

ممنون از زحمات شما واقعا شهرداری فکر ی به حال اسفالت خراب گلستان گویم دوکوهک بکند وفکری به حال فاضلاب شیراز بطرف پل فسا تا حد مهدی اباد وکمربندی ان بکند که ادم از آن تاسف میخوره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۰:۱۹

باسلام شیراز باتوجه به فضای باز در اطراف باید خیلی جاهای تفریخی بیشتر داشته باش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۰:۳۲

بهترین جابرای پل طبیعت دروازه قران حرف نداره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۱۸

سلام دروازه قران روز وشب ترافیک سنگین هست پل طبیعت باید زده شود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۳:۵۴

فک کنم پل طبیعت رو روی رودخانه چمران باید زد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۰۵

شاپور جان و کیان آباد دو روستای بی صاحب و سرشار از هرج و و مرج و بی قانونی هستند هر که هر جا بخواد خونه و مغازه می‌سازد، طرف اومده کوه را با دستگاه های پیشرفته سنگ شکن و حفاری از بین برده و تا برای خودش کنار جاده اصلی مغازه و خونه درست کنه ، کوچه‌های افتضاح با آسفالت نابود و بی قانونی در ساخت خانه یکی پیشروی داخل کوچه داره یکی عقب نشینی کرده ، کوچه‌های تنگ که وقتی دوتا ماشین از کنار هم میخواد عبور کنند دعواشون میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۴

باسلام اگه امکان داشته باشد فکری هم به خیابان وکوچه های شاپورجان بکنید واقعا مردم دارند زجر میکشن دهیاری و شورا که هیچ کاری انجام نمیدهند به دادمان برسید.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۲۳

به نظر می ریسه این پل هم مثل پل طبیعت تهران پر از اتباع بشه چون که پل طبیعت تهران واقعا مملو از اتباع هست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۲:۴۶

دقیقا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۴۲

سلام.ی فکری هم برای پایین شهر بکنید هر کاری میکنید واسه بالاشهره همش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۱۵

خارجی ها پایین شهر نمیرن ک اینا همه تظاهر هستش که دید خارجي ها نسبت به ایران کشو ی پیشرفته باشه نه کشوری عقب افتاده که در واقعیت هم عقب افتاده و مردمی محروم داره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۸

سلام تقاطع غیر هم‌سطح قصرالدشت چی شد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۲

احسنت و آفرین ... فقط بالا شهر و بلوار چمران ... با انصاف ها تمامی شهر عوارض شهرداری می پردازند ... فقط بالا شهر ... ما که راضی نیستیم ...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۴:۴۱

بلوارچمران هم برای پل طبیعت خوب جای

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۵:۱۷

باسلام لطفا فکری هم ب حال کوچه خیابان های شاپورجان بکنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۱۴

آقایون شهرداری این کارهارو نمی خواد بکنید به فکر سلامت مردم باشید یه نونوایی درست وحسابی تومعالی اباد بخصوص گلدشت وجود ندارازلحاظ بهداشت که سفرهستند کیفیت هم که ندارند باید ببینم خودتون می تونید چنین نونهایی مصرف کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۲۵

با این خشکسالی ها تا چند سال دیگه اثری از شیراز نمیمونه که رودخونش پل بخواد

avatar

چرا همه چی برای بالا شهرباشه فکری به حال منطقه یازده وکارخانه آرد سنبله واین همه کارگاهای مکانیکی و خودرو کنین چرا بودجه برای پل هوایی درمانگاه امامی را یا رسول اعظم نمیکنن که چقدر تصادف صورت میگیره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۰۰

زمین های جبل دراک تو را خدا بیارید تو طرح تا صاحب خونه بشیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۰:۱۵

پس میدان ارش چی شد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۲۷

سلام فکری بحال جاده کیان اباد کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۴۳

پارک ابی سالهای سال قرار بود در بلوار احمد ابن موسی پارک ۵۰ هکتاری مادر اجرا شود که هر سال میگفتن بودجه نداربم تا اینکه چند سال پیش شورای شهر اصولی انم‌ برد منطقه ۶ و بودجه دار شدن و کلنگشم همان سال زدن !!!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۴۶

باسلام شیراززیباجهانی است مختص ایران نیست پس مستحق رسیدگی بیشترازاینهاست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۷

باسلام نظربه به ترافیک وتراکم وسایل نقلیه در محدوده خیابان ملاصدرا به میدان نمازی وبالعکس، وباتوجه به وجودمیدان وفضای باز، ضرورت طرح ومطالعه نسبت به ایجاد تقاطعی چند سطحی در این قسمت از شیراز احساس میشود.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۳:۱۰

دوستان لطف کنند برروی پل تقاطع همت جنوبی وکمربندی ۴تا لامپ روشنایی بذارنماسبنا نیفتن پایین افتتاح پروژه جدید پیشکش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۳۰

سد درودزن سال دیگه خشک میشه و کامفیروزی ها از تشنگی می‌میرند بعد شما فکر پل ساختن هستید وقتی آب نیست پل می‌خوابید چکار برید فکر آب باشید دوسال دیگه ایران از بی آبی نابود میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۴:۲۶

سلام لطفاً یه فکری هم به حال بلوار اتحاد روبروی نیرو ترانس باشید که هنوز متاسفانه از نفت استفاده می‌کنند باعث تأسف هست برای شهرداری فرمانداری وهمچنین مسولین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۷:۳۹

سلام ،یه فکری به حال ساختن فضای سبز در گویم بکنید،بابا بچه های ما هم ....،همش به فکر قسمتهای پولدار نشبن نباشید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۲:۳۱

سلام لطفا شهرداری فکری ب حال اسفالتهای خیابان‌ها کند همه جا رو برا تعمیر میکنن و بعد جاش رو ناهموار درست میکنن همش باید ماشین تو چاله چوله بیفته اکثر کوچه ها تاریک و واقعا دید راننده کم هست شب