• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402102417239
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

مدیریت صحیح از پِرت منابع علوم پزشکی جلوگیری می‌کند

مدیریت صحیح از پِرت منابع علوم پزشکی جلوگیری می‌کند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح ۶۵ پروژه بهداشتی و درمانی طی یک سال در استان خبر داد.

بهرام دلفان ۲۴ دی ماه در نشست بررسی مدیریت صحیح هزینه‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه با مدیریت صحیح می‌توان از پِرت منابع دانشگاه جلوگیری کرد، بیان کرد: در بحث خدمات، فضای سبز، آشپزخانه و خرید کاغذ می‌توان هزینه‌های مازاد را کاهش داد.

وی استفاده از دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری را یکی از اقداماتی دانست که اگر درست اجرا شود از چاپ کاغذ و صرف هزینه های گزاف، جلوگیری می‌کند.

دلفان ایجاد خلاقیت و ابتکار در بحث دارو را به منظور کاهش هزینه‌ها، مهم دانست و ادامه داد: می‌توان با کنترل و نظارت بر میزان مصرف دارو، آب و برق و مدیریت اقلام مصرفی بیمارستان‌ها و در کل با کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمدها را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پروژه‌های عمرانی دانشگاه گفت: با افتتاح ۶۵ پروژه بهداشتی و درمانی طی یک سال و پیشرفت‌های خوبی که سه بیمارستان نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود داشته‌اند، دانشگاه علوم پزشکی استان عملکرد درخشانی داشته که قابل تقدیر است.

در ادامه این نشست، بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان دانشگاه و توجیهات لازم در بحث نیروی انسانی کارآمد بیمارستان‌ها، ارائه خدمات مطلوب با کاهش هزینه‌ها، میزان مصرف دارویی و افزایش درآمدهای بیمارستانی را ارائه داد.

همچنین فرهادی، معاون توسعه این دانشگاه، کنترل و نظارت بر منابع مالی را مهم دانست و گفت: با نظارت بر بحث خرید اقلام مصرفی، دارو و تجهیزات بیمارستانی و کنترل بر موجودی انبارها به منظور جلوگیری از پرت منابع و طبق فرآیندهای خرید، مسئولان شخصاً به این قضیه ورود پیدا کرده تا شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم.    

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha