• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102417298
  • خبرنگار : 71496

ملکه اردن: تنها پاسخ قابل قبول به این سوال که آتش‌بس غزه کی برقرار شود، «اکنون» است

ملکه اردن: تنها پاسخ قابل قبول به این سوال که آتش‌بس غزه کی برقرار شود، «اکنون» است

ملکه اردن با اشاره به اینکه ساکنان غزه هر ثانیه‌ای را که در جنگ فعلی بر آنها می‌گذرد، می‌شمارند، تاکید کرد که تنها پاسخ درست به این سوال که آتش‌بس در غزه چه زمانی برقرار شود، «اکنون» است.

به گزارش ایسنا، رانیا عبدالله، همسر عبدالله دوم، پادشاه اردن امروز یکشنبه در صفحه خود در اینستاگرام با انتشار یک استوری تاکید کرد، «بعد از گذشت ۱۰۰ روز از زمان آغاز جنگ علیه غزه، شاید جهان در حال شمارش روزها است اما مردم غزه در انتظار پایان این کابوس ترسناک لحظه‌شماری می‌کنند.»

ملکه رانیا در ادامه نیز نوشت: «با گذشت هر ثانیه، غزه میهن تعدادی بیشتری از کودکان یتیم، پدران و مادران داغدار، قطع عضوها، نوزادان در محاصره و زیر آوار مانده و کادر پزشکی می‌شود که تا آخرین رمق کار می‌کنند و خبرنگارانی که هر خطری را برای انتقال واقعیت به جهانیان به جان می‌خرند.»

ملکه اردن در پایان نیز نوشت: «هر ثانیه‌ای که می‌گذرد، مدام می‌پرسیم، چند روز دیگر تا قبل از آتش‌بس وجود خواهد داشت؟ "الآن" در واقع تنها پاسخ قابل قبول پیش از آن است که انسانیت باقی‌مانده‌مان را برای همیشه از دست بدهیم.»

جنگ علیه نوار غزه امروز وارد صدمین روز خود شد و در طول این ۱۰۰ روز درگیری‌ها و حملات موشکی در کنار نگرانی‌ها از احتمال گسترش دامنه جنگ در تمامی منطقه ادامه داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۷:۲۵

اگه غیرت داشتن این لونه زنبور اسراییل را نابود میکردند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۸:۲۱

فقط من میگم و از خدا میخوام دشمن مسلمانان واین کودک کش باسرکردگی امریکا سگ نجس هرچه زودتر خدانابودش کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۹:۱۶

ملکه ی بی غیرت ها فقط حرف خوب می زنند و خوشی و زندگی افسونی شون برقراره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۹:۳۷

انشالله مجاهدین به کمک دعای امت اسلامی این غده ی سرطانی را از پا در خواهند آورد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۷

این جهنمی که برغزه حاکمست عامل آن شما حکام اعراب ترسو هستید که نخواستید باهم متحد شوید غزه را در این آتش جهنمی تنها گذاشتید این قوم یهود درنده رحم و مروت ندارد فردا تیز همین آتش دامن خودتان راخواهد گرفت نترسیدید از آه کودکان و مظلومان ای بدتر از قوم یهود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۷:۲۳

ازکشورومسئولین کشورت که دوست صمیمی آمریکاواسرائیل هستندودست راست آنهادرمنطقه وکشورت که اجازه ایجادچندین پایگاه نظامی وجاسوسی به آنهاداده است یعنی میخواهی بگوئی توعجوزه خبرنداری؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۵:۵۴

لعنت خداوند برکسانی که در این جنگ با امریکاه همسویی میکنند وخود را نوکر ومردمان کشورش راچاکر اسراییل کرده اند ازطرف خداوند مرگی بی صدا نصیبشان شود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۰۸:۰۶

خانم ملکه!! شوهرت کجاست ؟ شاه اردن هم اینک در حال بستن تمام مرا و راهها منتهی به غزه است تا مبادا غذا و دارو و تجهیزاتی وارد غزه شود . عوام فریبی تا چه حد ؟!!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۲:۱۳

افرین به اینملکه راست میگوید انسانیت باقی مانده امان در مورد غزه که قبل از دیر شدن باید تک تک انسان های با وجدان جهان پاسخگو باشند