• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402102417374
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۰روستای شهرستان مارگون

بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۰روستای شهرستان مارگون

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان مارگون از بازگشایی راه ارتباطی ۱۰۰ روستای این شهرستان که در پی بارش برف مسدود شده بود، خبر داد.

«مختار اندرخور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای این شهرستان که در پی بارش‌های اخیر و شبانه روز گذشته و بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش راهداران و نیروهای امدادی و همکاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی و ظهر امروز این روستاها از محاصره برف خارج شدند.
وی اظهار کرد: چهار محور ارتباطی مناطق روستایی شهرستان مارگون هر کدام به طول ۱۴۰ کیلومتر که بر اثر بارش برف شبانه روز گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران و مشارکت دستگاه های اجرایی بازگشایی شد.
فرماندار شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده افزون بر یک دستگاه ماشین آلات سنگین شهرستان یک دستگاه لودر ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی راه‌های ارتباطی مارگون به کار گرفته شد.
اندرخور تصریح کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان مارگون به بیش از یک متر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه ارتباطی روستای «آبرش» از توابع بخش «زیلایی» که شب گذشته به علت ریزش سنگ بسته شده بود همچنان مسدود است، ادامه داد: این جاده روستایی به زودی بازگشایی می‌شود.
فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به اینکه هواشناسی استان برای این شهرستان در ساعت‌های آینده بارش برف پیش بینی کرده است، عنوان کرد: راهداران آماده بازگشایی جاده‌های ارتباطی هستند.
اندخور به شهروندانی که قصد سفر در جاده‌های این شهرستان را دارند توصیه کرد تا از مسافرت‌های غیرضروری به شهرستان مارگون خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در صورت ضرورت مسافران در این شهرستان شهروندان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


به گزارش ایسنا، شهرستان مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ۶۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که ۱۲۰ روستا دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha