• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402102417463
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان: بانک‌ها مصوبات جلسات را اجرا کنند

استاندار سمنان: بانک‌ها مصوبات جلسات را اجرا کنند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی تاکید و توصیه کرد: در حوزه تبصره ۱۸ لازم‌ است بانک‌های استان مصوبات جلسات را اجرا کنند تا تسهیلات به موقع پرداخت شود.

سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر ۲۴ دی ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: درگذشت ۴ تن از کارگران و نیروهای ارزشمند هم استانی را در حادثه دو شرکت در شهرستان‌های سمنان و گرمسار (ایوانکی) را خدمت مردم استان به ویژه جامعه بزرگ کارگری و مهندسی تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان از خداوند منان آرزوی صبر دارم.

وی بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی تاکید و توصیه کرد: در حوزه تبصره ۱۸ لازم‌ است بانک‌های استان مصوبات جلسات را اجرا کنند تا تسهیلات به موقع پرداخت شود.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و کارخانجات استان تلاش کنند در حوزه مصرف گاز صرفه جویی لازم را انجام دهند و شرکت گاز نیز تا حد امکان از قطع گاز شرکت ها خود داری کند.

استاندار سمنان تاکید کرد: اعضای ستاد تسهیل و مدیران حاضر؛ در خصوص مشارکت قوی در انتخابات لازم است برنامه‌ های انگیزشی خود را برای جامعه هدف برگزار کنند.

آموزش و پرورش در مسیر تحقق مشارکت قوی در انتخابات، گام بردارد

استاندار سمنان همچنین در شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان استان گفت: مجموعه آموزش و پرورش از جمله تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های تربیتی و هیئت‌های اندیشه ورز ضرورت دارد تا با توجه به‌ مخاطبان و گروه های هدف خود، در مسیر تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند گام بردارند.

وی گفت: تمامی خانواده‌های جامعه، امروز هر کدام به نوعی پرورش یافته‌ مکتب آموزش و پرورش هستند و ارتباط خوبی مابین مجموعه آموزش و پرورش و خانواده ها وجود دارد.

هاشمی افزود: عدم وجود یک ارتباط دو سویه تعاملی و مطلوب و قوی مابین مجموعه خانواده و آموزش و پرورش می تواند آسیب های متعددی را به همراه داشته باشد، لذا خانواده ها باید به مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان تاکید کرد: تشکل های مردم نهاد، گروه‌های تربیتی و همچنین شورای آموزش و پرورش می‌تواند نقش پل ارتباطی موثر و تعیین کننده را مابین آموزش و پرورش و نهاد خانواده ایفا کند.

هاشمی بیان کرد: طی دو سال گذشته از عمر دولت سیزدهم، در استان سمنان در حوزه‌های‌ مختلف از جمله رشد اقتصادی، احیاء واحدهای راکد، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، کاهش تورم، پرداخت تسهیلات رونق تولید و سایر موارد رتبه‌ها و جایگاه‌های برتر کشوری به دست آمده است‌.

وی عنوان کرد: مردم استان سمنان و بویژه گروه ها و تشکل‌های آموزش و پرورش انشالله در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، حضور حداکثری داشته و مشارکت قوی را رقم خواهند زد.

استاندار سمنان گفت: دشمنان و معاندان نظام‌ جمهوری اسلامی امروز در تلاش هستند تا با ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد اقشار مردم، حضور در پای صندوق‌های رای را در انتخابات ۱۱ اسفند کمرنگ کنند که انشالله با هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه آنها خنثی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امروز در حادثه‌ای در شهرک صنعتی سمنان ۲ نفر از نیروهای واحد صنعتی نساجی کویر سمنان جان باختند. همچنین سه کارگر این کارخانه نیز در جریان این حادثه مصدوم شدند.

همچنین کمتر سه ساعت بعد از این حادثه در حادثه دیگری در کارخانه تولید چسب در شهرک صنعتی ایوانکی نیز دو نفر از جمله یکی از اعضای برجسته هیات علمی دانشگاه سمنان جان باختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha