• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402102517542
  • منبع : نمایندگی زنجان

۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع‌آوری شد

۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع‌آوری شد

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

روح اله صالحی با اشاره به فعالیت ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، اظهار کرد: ۶۰ مرکز از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه زکات، مسکن، فرهنگی، اشتغال، مددکاری، مشاوره و حقوقی فعالیت دارند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در زمینه شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات موثر و هدفمند به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند جامعه فعالیت می کنند.

این مسئول ادامه داد: این مراکز در مساجد و دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود که یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آنها توسط مردم است به‌طوری‌که جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن به‌صورت کامل توسط خود مردم با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به همراهی خوب خیرین در این مراکز، گفت: بر ساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

صالحی با اشاره به اینکه کار و فعالیت نهاد کمیته امداد در سایه برنامه‌های محرومیت زدایی، ترویج همدلی، نوعدوستی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه است، اضافه کرد: اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی از طریق کار جهادی عالمانه و با تدبیر با هدف پای کار آوردن اقشار مختلف مردم از اولویت‌های کاری در بخش‌های مختلف این نهاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha