• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402102517677
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

محورهای اصلی و فرعی اردبیل باز است/ راه‌های روستایی تا عصر امروز بازگشایی می‌شود

محورهای اصلی و فرعی اردبیل باز است/ راه‌های روستایی تا عصر امروز بازگشایی می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه راه ارتباطی ۴۰۰ روستای این استان نیاز به بازگشایی دارد، گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند و تمام راه‌های روستایی منطقه تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

کلیم‌الله وثوقی، ۲۵ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی استان به جز محور نمین - آستارا بازگشایی شده و مسیر نمین - آستارا هم در حال بازگشایی است.

وی اضافه کرد: تیم‌های راهداری از ساعت چهار بامداد امروز در مسیر نمین- آستارا حضور دارند و تا ظهر امروز این مسیر هم بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: اغلب تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری استان در محورهای روستایی مستقر هستند و تا عصر امروز به جز محورهای صعب‌العبور کوهستانی و کولاک‌گیر همه راه‌های روستایی بازگشایی خواهد شد.

وثوقی گفت: حدود یک هزار و ۶۰۰ روستا در استان وجود دارد که از این تعداد راه ۴۰۰ روستا نیاز به بازگشایی دارد و عملیات بازگشایی این راه‌ها هم شروع شده است.

وی اضافه کرد: طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های راهداران مستقر در راه‌های ارتباطی در حال حاضر بارندگی در استان وجود ندارد. در برخی محورها مه‌گرفتگی و یخبندان مقطعی وجود دارد که انتظار می‌رود رانندگان عبوری در تردد از راه‌ها احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: محورهای اصلی و فرعی استان باز است ، با این حال لازم است مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و حتما تجهیزات زستانی به همراه داشته باشند.

وثوقی به شهروندان توصیه اکید کرد حتما از سفرهای شبانه در راه‌های روستایی که درگیر یخبندان و کولاک هستند ، خودداری کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰۰ راهدار در قالب ۸۰ اکیپ راهداری و با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در راه‌های استان مستقر هستند تا زمینه سفرهای ایمن را برای مسافران و رانندگان فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha