• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102517999
  • خبرنگار : 50471

نماینده نهاوند:

کارخانه داروسازی نهاوند در حال احداث است

کارخانه داروسازی نهاوند در حال احداث است

ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده کارخانه داروسازی با اشتغالزایی ۱۳۵ نفر در این شهرستان در حال احداث است.

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان نهاوند و در راستای ایجاد اشتغال پیگیری‌های زیادی برای احداث کارخانه‌های مختلف انجام‌ شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما ایجاد اشتغال با احداث کارگاه‌ها و زمینه‌سازی برای ساخت کارخانه‌ها است و این روند در شهرستان ادامه دارد، افزود: با پیگیری‌ها و جلسات زیاد و پیرو اعلام آمادگی هلدینگ کاسپین کارخانه داروسازی در نهاوند احداث می‌شود که اشتغالزایی خوبی دارد.

شهبازی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، افزود: خوشبختانه زیرساخت احداث این کارخانه مهم که می‌تواند موجب رونق اشتغال در شهرستان شود، وجود دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا موافقت‌های لازم از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراجع ذی‌ربط دریافت شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: این کارخانه داروسازی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۳۵ نفری در حال احداث است.

وی بیان کرد: توسعه کمی و کیفی صنایع در حوزه‌های مختلف در دستور کار است و تلاش داریم با حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه ایجاد صنایع مهم در شهرستان را فراهم کنیم که موجب اشتغالزایی در شهرستان خواهد شد.

همچنین به گفته مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کاسپین، این کارخانه بزرگ داروسازی می‌تواند تبدیل به قطب تولید داروهای نارکوتیک(داروهای مربوط به سیستم اعصاب مرکزی) شود.

کاظمی بیان کرد: با حمایت‌های نماینده نهاوند و طی جلساتی که برای تأمین مواد اولیه برگزار شد، موافقت احداث این واحد تولیدی دارویی دریافت شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در حال نصب ماشین‌آلات خط تولید هستیم و به‌زودی فاز اول آن راه‌اندازی خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی در حال کار هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۵:۲۶

خدا کنه خبر درست باشه نهاوند خیلی جون بیکار داره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۶:۰۳

نهاوند شهر همیشه مظلوم من امیدوارم از این دست خبرها زیاد بشنویم وفقط در حد حرف نباشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۷:۱۳

خبر خوبی هست متشکرم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۹:۴۹

نهاوند خیلی جا مونده و نیاز به رسیدی دارد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۲۳:۰۸

سلام خدمت مردم شریف نهاوند مردم مظلوم انشاءالله که صحت داشته باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۰:۱۰

سلام آیا نیرو کار رااز نهاوند می گیرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۳۱

باسلام .واقعا شهرستان نهاوند بایدبیشترازاینها مورد توجه قرارگیرد چون مردم شریف نهاوند درپیروزی انقلاب اسلامی ودوران دفاع مقدس نقش عظیمی داشتند