• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402102618312
  • خبرنگار : 50225

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز خبر داد

"بازار کاوه" با فرهنگ بومی اهواز بهسازی می‌شود

"بازار کاوه" با فرهنگ بومی اهواز بهسازی می‌شود
اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز از آغاز عملیات اجرایی بهسازی بازار کاوه اهواز در هفته‌های آینده نزدیک خبر داد.

سید نورالله موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازار کاوه اهواز یکی از بازارهای قدیمی و پرتردد اهواز است، برای بهسازی آن نیز طرح معماری برگرفته شده از فرهنگ، اقلیم و معماری بومی و ایرانی اسلامی اهواز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مجموعه‌ای از تزئینات و عناصر معماری اهواز از جمله عنصار معماری تاریخی هسته مرکز شهر که در سرای فتحی، سرای معین التجار و بنای سبزه‌زاری‌ها به کار گرفته شده است برای اجرا در بدنه بازار کاوه طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: به زودی و تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی بهسازی این بازار آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه‌هایی که در بازار و محل تردد زیاد مردم و ورود و خروج اجناس مداخله دارند، بسیار در مدت زمان اجرای پروژه تاثیرگذار است اما سعی می‌شود این پروژه در کمتر از شش ماه اجرا شود.

موسوی گفت: با توجه به اینکه کار به صورت بخش بخش انجام می‌شود و پس از پایان هر قسمت، کار قسمت دیگر شروع می‌شود، اجرای این پروژه چندان در عبور و مرور مردم تاثیرگذار نخواهد بود.

وی افزود: همه پروژه‌های بدنه‌سازی شهر، همراه نورپردازی و سیستم مانیتورینگ انجام می‌شود اما کار طبق اولویت‌بندی و به صورت مرحله به مرحله انجام خواهند شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۰:۳۱

به آسفالت افتضاح خیابانهای اهوازرسیدگی بکنید.بهتره معابرعمومی شهرک دانشگاه ویک باندخیابان امنیت وفرعیهای آن بدلیل حفاری شرکتهای خدمات دهنده نیازبه آسفالت ریزی کامل دارندنه لکه گیری باآسفالت سردوغیراصولی که وضعیت زننده ای پیدانموده اند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۱۰

فقط مثل مترو نشه بعد بیست سال هنوز تموم نشده