• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402102618473
  • خبرنگار : 50214

بوستان‌های یزد روشن‌تر می‌شوند/رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری برخی معابر

بوستان‌های یزد روشن‌تر می‌شوند/رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری برخی معابر

ایسنا/یزد رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مطالبات مردم مبنی بر تامین روشنایی بوستان‌های یزد با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال عملیاتی خواهد شد.

«محمدحسن منصوری زاده» با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر و میادین، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، زیباسازی سیما و منظر شهری و آرامش شهروندان تأمین نور مناسب و روشنایی میادین و بوستان‌ها در شب به صورت مستمر در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری یزد قرار دارد.

وی با اشاره به تأمین روشنایی بوستان‌های شاهد ۱ و ۲، حافظ، نوار سبز بلوار جانباز و میدان آزادی و همچنین رنگ آمیزی دیوارهای اطراف میدان در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: ایجاد روشنایی مناسب برای میدان شهدا از مطالبات شهروندان بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ادامه داد: با تأکید معاونت خدمات شهری و دستور ویژه در بازدید میدانی «شنبه‌های برخط» و با هماهنگی‌های صورت گرفته سعی بر آن شد مطالبات مردم در کمترین زمان ممکن، با نصب ۲۵ پایه چراغ پارکی و هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال عملیاتی شود.

منصوری زاده همچنین از رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری و آدرس‌دهی برخی از معابر یزد خبر داد و در این باره از نصب بیش از ۸۰۰ تابلوی معابر سطح شهر گفت.

وی با اشاره به تسریع روند اجرای مصوبات کمیسیون شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر و الصاق تابلوهای معابر شهری، اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری تاکنون در راستای رفع مشکل آدرس‌دهی و ارائه خدمات به شهروندان بیش از ۸۰۰ تابلوی معابر عمومی در سطح شهر نصب شد.

وی عنوان کرد: با توجه به تعدد کوچه‌های فاقد تابلو در محدوده آزادشهر، کوی توحید و مریم‌آباد بیش از ۸۰۰ عدد از تابلوهای یاد شده با شماره‌گذاری و کدبندی نصب و همچنین بیش از هزار  و ۱۰۰ تابلوی دیگر تهیه و در دستور کار نصب قرار دارد.

رئیس سازمان سیما و منظر شهر هدف از این کار را بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی عنوان کرد و افزود: عملیات نصب تابلوهای شناسایی معابر بر اساس بازدیدهای کارشناسان سازمان و پیام‌های درخواستی شهروندان با سامانه ۱۳۷ به طور مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در ادامه برخی از معابر شهری یزد فاقد نام است که در کمیسیون نامگذاری و پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابر اقدام خواهد شد، همچنین برخی دیگر از معابر سطح شهر دارای نام اما فاقد تابلو است که سازمان سیما و منظر نسبت به تهیه و نصب تابلو این معابر نیز  اقدامات لازم را انجام خواهد داد.  

منصوری‌زاده گفت: برخی از تابلوهای معابر شهر فرسوده شده است که عملیات بهسازی و جایگزین کردن تابلوهای جدید در این معابر هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha