• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402102618529
  • خبرنگار : 71560

بیاتی با اشاره به انهدام مقرهای جاسوسی از سوی سپاه:

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسرائیل در امان نمی‌مانند

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسرائیل در امان نمی‌مانند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل باید بدانند که با بسیج گروهک‌هایی مانند داعش و سایر گروهک‌های تروریستی نمی‌توانند در داخل خاک ما اقدامات خرابکارانه انجام داده و سپس در امان بمانند.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور، بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، قدرت پیشگیرانه است. جمهوری اسلامی هیچ گاه آغاز کننده عملیاتی نبوده است مگر اینکه تهدید شده یا اقدامات خرابکارانه در داخل کشور ما انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، از جنبه های مختلف قابل بررسی و تحلیل است. در ماه های اخیر اقدامات خرابکارانه توسط داعش و برخی از گروهک های معاند در داخل خاک کشور ما انجام شد که جمهوری اسلامی نمی‌توانست سکوت کند و باید به این جنایتکاران درس عبرت می داد و یکی از اهداف عملیات سپاه، پاسخی دندان شکن به عوامل داعش و سایر معاندان بود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما کشوری هستیم مقتدر با تجهیزاتی مانند موشک که قطعا برای حفظ امنیت کشور خود از هرچه در توان داریم بهره خواهیم برد. آمریکا و اسرائیل باید بدانند که با بسیج گروه هایی مانند داعش و سایر گروهک های تروریستی نمی توانند در داخل خاک ما خرابکاری انجام داده و سپس در امان بمانند. جمهوری اسلامی ایران به هر شکلی که صلاح بداند انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت.

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسرائیل در امان نمی‌مانند
تصاویری از حمله موشکی‌ سپاه پاسداران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل عراق

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه دیدند که عملیات دیشب، یک عملیات موفقیت آمیز بود. همواره باید این نکته را به یاد داشته باشیم که اگر ما قدرت در دست داشته باشیم، هیچ کشوری جرأت نمی کند تا به کشور ما تعرض کند. اگر ضعیف باشیم کشورهای مختلف به فکر سلطه بر ما می افتند.

وی در ادامه با بیان اینکه این عملیات سپاه پاسداران، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، تاکید کرد: ما در دنیا جبهه مقاومت را داریم که با یکدیگر متحد هستند و می دانند که با سازش با اسرائیل و آمریکا چیزی گیر کسی نمی آید. تنها راه نجات ملت ها مقاومت است. مقاومت نیز در ابعاد مختلف تعریف می شود، بخشی از آن نظامی است، بخشی، سیاسی و بخشی دیگر اطلاعاتی است.

بیاتی افزود: سایر کشورهایی که از داعش و معاندین ضربه خورده اند، به ما اطلاعات می دهند. بنده به سردمداران اربیل عراق نیز توصیه می کنم که این متجاوزان را از خاک خود خارج کنند چراکه جز ناامنی چیزی برای آنان به همراه ندارد. جمهوری اسلامی ایران این گروهک ها را رها نخواهد کرد.

بامداد امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور سه اطلاعیه، از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha