• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402102618592
  • خبرنگار : 50214

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد

ایسنا/یزد مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی مدریحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) که همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی شعر علی‌اکبر(ع) به میزبانی یزد برگزار می‎شود تا هفته دوم بهمن ماه تمدید شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اوایل اسفندماه امسال و همزمان با هفته جوان، میزبان برگزاری اولین جشنواره بین المللی شعر علی اکبر(ع) و به طور همزمان اولین جشنواره استانی مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) است.

هر چند مهلت ارسال آثار این دو جشنواره قبلاً پایان دیماه اعلام شده بود ولی دبیرخانه مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی مدیحه سرایی را که قرار است در دو دو بخش نوجوانان و جوانان برگزار شود را تا ۱۵ بهمن ماه امسال تمدید کرده است.

بر همین اساس نیز علاقمندان اعم از خواهر و برادر می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲، آثار خود در هر یک از محورهای مدیحه خوانی، مولوی خوانی و دکلمه خوانی در قالب فایل صوتی به مدت حداقل ۵ دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه، ارسال آثار برادران از طریق شماره ۰۹۹۳۷۷۴۵۸۱۰ در ایتا و برای خواهران از طریق شماره ۰۹۰۳۷۵۷۴۸۹۵ در ایتا انجام می‌شود.

هدایای در نظر گرفته شده برای این جشنواره استانی شامل کمک هزینه سفر کربلا و حرم رضوی به مبلغ ۴۰ تا ۸۰ میلیون ریال است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی شعر حضرت علی اکبر(ع) نیز در بخش‌های اساتید و دانشجویان، آزاد و بخش شاعران بین‌المللی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو برگزار خواهد شد که هر شاعر می‎تواند از میان تمام قالب‌های شعر، به دلخواه فقط در یک بخش و حداکثر با ارسال پنج اثر به دبیرخانه جشنواره اقدام کند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌‏توانند حداکثر تا آخر دی‌ماه آثار خود از طریق سامانه جشنواره یا به پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره ۰۹۱۳۳۵۵۸۴۹۰ ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha