• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402102618733
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

لزوم تبدیل بقاع به ستاد فرماندهی مقابله با آسیب‌های اجتماعی

لزوم تبدیل بقاع به ستاد فرماندهی مقابله با آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: آستان امامزادگان و بقاع متبرکه این استان می‌توانند در قامت ستاد فرماندهی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و قرارگاه جهاد تبیین دستاوردها و اقدامات، ایفای نقش کنند.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز (۲۶ دی ماه) در نشست تبیینی انتخابات با هیأت امنا، مدیران مراکز افق و ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه استان در محل شبستان حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان، اظهار کرد: ما می‌توانیم در حوزه توجه به جوانان، ایجاد نشاط اجتماعی و جذب جوانان، پایگاه‌های فرهنگی را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه تقویت کنیم.

وی ادامه داد: امامزادگان و بقاع متبرکه باید بهسازی و زیباسازی شوند و بهترین مکان برای عبادت و حضور مردم برای ارتقا و توسعه معنویت باشند. ارتقای سطح دینی، اجتماعی و فرهنگی مردم در توسعه و ارتقای مباحث و مسائل اقتصادی تاثیر خواهد داشت.

او با اشاره برخی از مهمترین دستاوردهای دولت در این استان، بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری به زیر ۶ درصد، راه‌اندازی بیش از ۱۶۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد و ایجاد زمینه اشتغال برای حدود ۳۰۰۰ نفر، رشد اقتصادی مثبت، کسب رتبه‌های برتر در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن، کاهش نرخ تورم و کسب رتبه برتر در شورای آموزش و پرورش، بخشی از دستاوردها و موفقیت‌های کسب‌شده است.

وی ادامه داد: سفر به بیش از ۴۰۰ روستای استان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با هدف شنیدن مباحث، مسائل و مشکلات روستاییان و ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار و برگزاری نشست‌های مختلف در راستای جهاد تبیین با این افراد، از دیگر دستاوردهایی بود که در دولت سیزدهم در استان سمنان محقق شد.

هاشمی اظهار کرد: امروز که استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها و حوزه‌ها با کسب رتبه‌های برتر در جایگاه‌های نخست کشوری قرار دارد، شایسته است تا در بحث حضور حداکثری در انتخابات مانند گذشته و بیش از پیش، پای کار باشیم.

استاندار سمنان گفت: شما اعضای هیأت امنا، مدیران مراکز افق، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به‌واسطه جامعه هدف و مخاطبان گسترده خود می‌توانید در راستای تحقق مشارکت قوی، در بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردها و اقدامات مطلوب نظام و دولت و ترغیب افراد به حضور در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی موثر داشته باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha