• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102618805
  • خبرنگار : 71516

صهیونیست‌ها از ترس حزب‌الله لبنان کشته‌هایشان را در تاریکی دفن می‌کنند

صهیونیست‌ها از ترس حزب‌الله لبنان کشته‌هایشان را در تاریکی دفن می‌کنند

رسانه‌های عبری اعلام کردند رژیم صهیونیستی از ترس حزب‌الله لبنان کشته‌های خود را در تاریکی دفن می‌کند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های دشمن صهیونیستی امروز سه‌شنبه فاش کردند، مراسم دفن کشته‌شدگان شهرک صهیونیست‌نشین «کفار یوفال» در سایه تهدیدات جبهه شمالی با لبنان در تاریکی و مخفیانه برگزار شد.

شاکید سده، خبرنگار روزنامه صهیونیستی «معاریو» در شمال گزارش داد، صهیونیست‌ها باراک ایالون و مادرش میرا را که بر اثر اصابت موشک ضد تانک به منزلشان در «کفار یوفال» کشته شدند، شامگاه دوشنبه در گورستان به خاک سپردند.

خبرنگار معاریو گزارش داد، مراسم دفن جنازه در روز دوشنبه به صورت مخفیانه و با حضور تعداد محدودی با توجه به دستورات امنیتی برگزار شد، زیرا گورستان در کفار یوفال است و این منطقه در معرض خطر حملات موشک‌های ضد تانک حزب‌الله قرار دارد.

یکی از بستگان کشته‌شدگان پرسید: بعد از حدود ۱۰۰ روز درگیری در شمال، عمه‌ام میرا و پسر عمه‌ام باراک باید اینگونه دفن شوند؟ تنها ۱۰ نفر از اعضای خانواده اجازه رفتن به قبرستان را داشتند و در راه، پدر و مادرم مجبور شدند جلیقه ضد گلوله بپوشند و در یک کاروان از کریات شمونا به سمت کفار یوفال رفتند.

وی افزود: مادرم به من گفت که وقتی به کفار یوفال نزدیک شد، دید که دیوارهای بتنی عظیمی ایجاد شده است. وقتی به قبرستان رسیدند همه چیز در تاریکی مطلق بود، در حالی که سربازان با دوربین ایستاده بودند و مراقب تحولات در مرز با لبنان بودند. پس از ۱۰ دقیقه، منطقه باید تخلیه می‌شد.

او این وضعیت را یک «وضعیت مضحک» توصیف کرد.

وی ادامه داد: عمه‌ام میرا در کفار یوفال مانده بود چون چاره دیگری وجود نداشت. من معتقدم به‌زودی به خانواده و دوستانم که در کریات شمونا و شهرک‌های شمال زندگی می‌کنند همین را خواهند گفت و آنها را مجبور به بازگشت خواهند کرد، زیرا هیچ گزینه دیگری وجود ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی دو روز پیش گزارش دادند بر اثر شلیک موشک هدایت‌شونده حزب‌الله، دو صهیونیست در شهرک کفار یوفال کشته شده و سومی نیز به شدت مجروح شده است. رسانه‌های دشمن اشاره کردند باراک ایالون که در این حادثه کشته شد، فرمانده گروه آمادگی در شهرک بود.

این در حالی است که خشم شهرک‌نشینان شمال از دولت صهیونیستی و ارتش به دلیل ناتوانی در مقابله با تهدید حزب‌الله افزایش یافته است. مقاومت لبنان همچنان به عملیات خود علیه مواضع و تجمعات نیروهای دشمن صهیونیستی در امتداد مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha