• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402102618830
  • خبرنگار : 50016

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد

جذب ۵۵ درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید آذربایجان شرقی

جذب ۵۵ درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از جذب ۵۵ درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید استان خبر داد.

محمد کلامی، سه شنبه، ۲۶دی ماه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک عالی نسب شهرستان بستان آباد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور ۱۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع موانع تولید و اشتغال این استان اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۹۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار تخصیص یافته ۲ سفر جذب شده است. 

وی افزود: جذب ۳۰ هزار میلیارد ریال در دست اقدام است و طرح‌های مربوط به جذب این اعتبار معرفی شده است.

وی گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده و طرح‌های مربوط برای جذب این اعتبار به بانک‌ها معرفی می‌شود.

کلامی، با بیان اینکه در راستای عمل به شعار سال مقرر شده بود که اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی و میراث‌ فرهنگی استان ۲۸۵ واحد را احیا کنند، ادامه داد: اکنون از این تعداد، ۲۲۰ واحد در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن احیا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: علاوه بر این تسهیلات، ۷۱۰ میلیارد ریال نیز برای واحدهای دارای مشکل آذربایجان شرقی اختصاص‌یافته است که تا کنون چهار واحد از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی افزود: مشکلات شهرک عالی‌نسب با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و مدیران تولیدی و صنعتی این شهرک بررسی و برحسب اولویت‌بندی و وظایف دستگاه‌ها، اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان‌آباد نیز در حاشیه جلسه ستاد رفع موانع تولید و اشتغال این شهرستان اعلام کرد: از سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی استقبال و حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسه رفع موانع تولید با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی برخی از مشکلات در حوزه شهرک عالی‌نسب مطرح و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد، گفت: مسیر ورود و خروج به شهرک عالی‌نسب از آزادراه پیامبر اعظم، اجرای شبکه فاضلاب و ایستگاه آتش‌نشانی و اورژانس از مطالبات واحدهای تولیدی در این شهرک است که نسبت به حل آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha