• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402102618954
  • خبرنگار : 50441

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

انعقاد قرارداد با ۱۷۵سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی اقلید

انعقاد قرارداد با ۱۷۵سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی اقلید

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به بیان ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی  شهرستان اقلید برای جذب سرمایه گذار پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در این شهرستان ۶ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک صنعتی غیر دولتی ایجاد شده که بستر مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان فراهم کرده است.

سیدمسعود عظیمی پس از بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقلید در جلسه با هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اقلید ۱ با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی اقلید ۱ و ۲، و نواحی  صنعتی تیمارجان، خنجشت، حسن‌آباد، سده و نیز شهرک صنعتی غیر دولتی محبت گستر در اقلید راه اندازی  و این شهرستان عنوان نخست استان را در زمینه تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده به خود اختصاص داده است، افزود: تکمیل زیرساخت‌های برخی از این شهرها و نواحی صنعتی متناسب با ظرفیت جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در برنامه قراردارد.

وی گفت: تاکنون ۱۷۵ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلید منعقد و ۳۳ واحد نیز با اشتغال ۳۸۵ نفر در مرحله بهره‌ برداری قراردارد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از شهرک صنعتی اقلید ۱ به متقاضیان واگذار و این شهرک جزء شهرک‌های صنعتی تقاضا محور قرار دارد، گفت: راه‌اندازی اراضی  فاز دوم  این شهرک صنعتی به‌منظور آماده‌سازی برای واگذاری به متقاضیان به‌عنوان اولویت در برنامه قرارمی‌گیرد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات اعضای هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اقلید ۱ بر برنامه ریزی برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: این شهرک صنعتی هم‌اکنون در زمینه زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی دارد و شرکت خدماتی نیز در راهبری شهرک به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

عظیمی همچنین با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اقلید از برنامه‌ریزی برای واگذاری اراضی این شهرک صنعتی به طرح‌های نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: زاویه تابش نور در اقلید وضعیت مناسب را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کرده و ما نیز ازسرمایه گذاران این طرح‌ها حمایت حداکثری انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با حضور در ناحیه صنعتی تیمارجان اقلید، ضمن بازدید از زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی و طرح‌های درحال اجرا در جلسه با اعضای هیات‌مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت.

به گزارش ایسنا، عظیمی در این بازدید با اشاره به مساحت کم این ناحیه صنعتی و موقعیت ویژه منطقه  در جذب سرمایه‌گذار، به‌ویژه طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، بر اجرای طرح توسعه این ناحیه صنعتی با هدف آماده سازی زیرساخت‌ها برای واگذاری به متقاضیان تاکید کرد و گفت: این موضوع  به‌صورت اولولیت در دستور کار قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha