• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402102719230
  • خبرنگار : 71489

نقدعلی: تنها راه اصلاح، رشد و توسعه کشور مشارکت مردم در انتخابات است

نقدعلی: تنها راه اصلاح، رشد و توسعه کشور مشارکت مردم در انتخابات است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد و پیشرفت یک راه بیشتر مقابل مردم قرار ندارد و آن عبارت از رقم زدن سرنوشت خود با حضور پای صندوق‌های رأی است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه های تاثیرگذار در مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: یقیناً مردم نسبت به آینده خود دغدغه‌مند هستند و می‌دانند که با اوضاعی که در دنیا حاکم است، مشارکت در انتخابات برای آنها سرنوشت‌ساز است؛ ان‌شاءالله خواهیم دید که مردم امیدوارانه پای صندوق‌های آرا حاضر می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که فردی را که تمایل به مشارکت در انتخابات ندارد، چگونه برای حضور در انتخابات ترغیب می‌کنید؟ با تاکید بر اینکه علی‌القاعده تنها راه اصلاح، رشد و توسعه کشور مشارکت مردمی است، گفت: برای رشد و پیشرفت یک راه بیشتر مقابل ما قرار ندارد و آن عبارت از رقم زدن سرنوشت خود با حضور پای صندوق های رأی است.

وی اظهار کرد: دولت و مجلس در حال انجام اقدامات شایسته‌ای هستند و پیش از آنکه چالشی اتفاق بیفتد، درصدد رفع آنها هستند. نمایندگان مجلس یازدهم نیز در راستای رفع این چالش‌ها و همچنین برطرف کردن مشکلات شناسایی شده در حال قانون‌گذاری هستند؛ مجلس فعلی در حال انجام اقدامات اساسی و پایه‌ای است و از یکسری چالش‌ها پیشگیری کرده است‌.

نقدعلی تصریح کرد: اگر بصورت منطقی، بررسی کارشناسی انجام دهیم با وجود اینکه نمی‌شود منکر چالش‌ها، ضعف و قصور در سیستم‌های قضایی، اجرایی و تقنینی شد اما در مقایسه عملکردها، یقیناً دوره یازدهم مجلس عملکرد قابل قبولی دارد و انصافاً کارهایی که در این مجلس انجام شده از جمله کارهایی است که شاید چندین مجلس خواسته تا برای انجام آن خیز بردارد، اما نشده است؛ این اقدامات نشان‌دهنده آن است که  مشارکت در انتخابات تاثیر دارد و قوت یک مجلس منتخب می‌تواند در رشد و اعتلای مملکت اثر بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha