• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102719371
  • خبرنگار : 50037

افتتاح فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن تیرماه ۱۴۰۳

افتتاح فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن تیرماه ۱۴۰۳

ایسنا/همدان رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن از افتتاح و بهره‌برداری فاز نخست نهضت ملی مسکن این شهرستان در تیرماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مصطفی مددی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای تکمیل فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن چهار ماه فرصت وجود دارد که این ساختمان‌ها احداث شوند، با احداث این واحدها در اواخر خرداد و یا تیرماه سال آینده فاز نخست قابل افتتاح و بهره‌برداری بوده و نخستین ساکنان در این ساختمان‌ها سکونت خواهند کرد.

وی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن شهرستان رزن موفق شدیم در فاز نخست ساخت ۹۴ واحد مسکونی را انجام کنیم که هم‌اکنون این واحدها دارای پیشرفت قابل‌قبول و خوبی هستند به طوری که در حال حاضر در این واحدها هر ساختمان شامل دو طبقه بوده که اسکلت و سقف ساختمان آن اجرا شده است.

مددی خاطرنشان کرد: تا  دو روز گذشته -۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲- نخستین واریزی تسهیلات برای متقاضیان مسکن ملی رزن به مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان برای برخی واحدها انجام شده که نوید خوبی برای متقاضیان و هم برای مجموعه شهرستان بوده و امیدواریم موتورمحرکه‌ای شود که ظرف سه یا چهارماه نخست سال ۱۴۰۳ این ساختمان‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه متقاضیان تأیید شده آورده خوبی برای احداث مسکن‌های خود در این طرح آورند، مطرح کرد: شرایطی توسط بانک، بنیاد مسکن و فرمانداری شهرستان تنظیم شده که متقاضیان آورده خود را بیاورند و زمانی‌ که به یک بخشی از پیشرفت فیزیکی دست یافتند که ستون هر طبقه از ساختمان خود را بزنند، تسهیلات در اختیار آنها قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن بیان کرد: این شرایط را طوری تنظیم کرده‌ایم که همزمان هم آورده متقاضی و هم تسهیلات دولت در اختیار متقاضی قرار گیرد که شاهد این باشیم در پایان دریافت تسهیلات این واحدها به بهره‌برداری برسد و قابل استفاده باشد.

وی با بیان اینکه احداث بنا به صورت مشارکتی بوده اما زمین کاملاً رایگان در اختیار متقاضی به صورت ۹۹ ساله قرار گرفته است، یادآور شد: ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب ارزنده بانک مسکن و راه و شهرسازی، اگر پشتکار، اهتمام و پیگیری فرماندار رزن نبود امروز این ساختمان‌ها از چنین پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نبودند و خوشبختانه در حال حاضر در آن قسمت از شهر که فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست، به یک شهرک ساختمان‌سازی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان در بحث احداث طرح نهضت ملی مسکن خود دارای مشکلات مالی بودند که خوشبختانه با پرداخت این تسهیلات در شهرستان این مشکل مرتفع شده است، گفت: با توجه به مرتفع شدن مشکلات مالی، اگر متقاضیان در احداث واحدهای خود پیگیری باشند حداقل چهار ماه آینده برای تکمیل این ساختمان‌ها فرصت داریم که این ساختمان‌ها احداث شوند و در اواخر خرداد و یا تیرماه با بهره‌برداری از این ساختمان‌ها نخستین ساکنان در این ساختمان‌ها سکونت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha