• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402102719405
  • خبرنگار : 50130

استاندار کردستان:

انگاره‌های ناصحیح درباره مردم کردستان باید از افکار عمومی زدوده شود

انگاره‌های ناصحیح درباره مردم کردستان باید از افکار عمومی زدوده شود
تصویر آرشیوی است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان تاکید کرد: انگاره‌های ناصحیح نسبت به مردم این استان باید از افکار عمومی زدوده شود و این امر به عملی شدن احقاق حقوق عامه به استان کمک می‌کند.

زارعی‌کوشا امروز (چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) در نخستین همایش استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه جامعیت اندیشه مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف قابل تأمل و بسیار ارزنده است، اظهار کرد: استحکام فکری مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب تا کنون نعمت بزرگی است که باید حفظ شود.

وی بیان کرد: صحبت از دولت اسلامی به معنی ساختار اداری موجود براساس موازین دین مبین اسلام است که بخش مهم آن، حوزه قضاست و محور عدالت را در جامعه برعهده دارد.

استاندار کردستان ایجاد سه قوه در انقلاب اسلامی را با مفهوم و تحقق عدالت ذکر کرد و ادامه داد: اقدامات این سه قوه با هم تکاملی است و توجه و تقویت آن هدف عالی جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

وی ادامه داد: پیشگیری، با سامان دادن سامانه‌ها محقق می‌شود نه با مقاله و سخن گفتن، لذا باید اندام‌وارگی متناسبی تدوین کنیم.

او اظهار کرد: امروز از بروکراسی افراد به بروکراسی سامانه‌ها رسیده‌ایم این نشان از ضعف سامانه ها دارد.

استاندار کردستان بیان کرد: در استان کردستان به‌عنوان استانی که در آستانه پیشرفت قرار گرفته، تعامل گسترده و مطلوب با حفظ استقلال دستگاه‌های اجرایی از عوامل مطلوب تحقق حقوق عامه است.

کوشا ادامه داد: سفرهای رئیس جمهوری به کردستان و دستاوردهای این سفرها، کمک زیادی به حل این موضوع کرده است.

وی افزود: تعامل و برادری و قاطعیت در برخورد با فساد، دولت را برای خدمتگزاری بهتر به مردم کمک خواهد کرد و این امر نیازمند توجه به اندیشه های مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha