• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1402102719482
  • خبرنگار : 71463

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر داد

ارسال پرونده دزدی فرش‌های سعدآباد به دادگاه ویژه روحانیت

ارسال پرونده دزدی فرش‌های سعدآباد به دادگاه ویژه روحانیت

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پرونده دزدیده شدن فرش‌های کاخ‌ سعد آباد، عنوان کرد که با توجه به شرایط خاص مظنون اصلی، پرونده به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی با اشاره به وضعیت پرونده دزدیده شدن فرش‌های کاخ‌ سعد آباد، اظهار کرد: پرونده سرقت از کاخ سعدآباد با بیش از ۴۸ تخته فرش که بعضا مربوط به دوره قاجار است و قابل قیمت‌گذاری نیست در دولت گذشته اتفاق افتاد.

وی افزود: این موضوع توسط معاونت حقوقی دولت سیزدهم پیگیری شد که در جمع‌بندی نهایی به ۱۰ نفر مظنون از مقامات دولت قبل رسیدند. پرونده‌ای تشکیل شد و با توجه به اینکه مظنون اصلی شرایط خاصی داشت، پرونده، سال گذشته به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. این پرونده در حال بررسی است و منتظر نتیجه آن هستیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین بیان کرد: سرنوشت این فرش‌ها معلوم نیست و وضعیت پرونده توسط معاونت حقوقی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۵:۰۲

سعدآبادکه میری هزارتا نگهبان داره مگه میشه به راحتی این همه فرشوبیرون بردحالایهوبعدازچندسال دیگه می‌شنویم که سرازموزه های خارج درآورده مثل خیلی از اشیای قیمتی وبی نظیرکه متعلق به ایران هست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۰۳

در خبر نوشته شده که شرایط خاص داشته.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۰۸

روحانی رئیس جمهور کشور بود اگه دستگیر میشد حامیانش یک بحران و اغتشاش غیرقابل کنترل راه مینداختن.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۱۷

کسی که دلسوز مملکتش نباشه اشیاء با ارزش و عتیقه اش رو می دزده واّلا آدم با وجدان این کار را نمی کنه مال همه مردم و متعلق به همه نسلها و برای ایرانه برای فرد یا گروه خاصی نیست که .....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۶:۱۲

اولا پارسال گفتن ۱۲۰ تخته فرش دزدیده شده الان شده ۴۸ تخته!!!!!! مجرم شرایط خاص داره؟!!!!!! چطور یه نفر رو بدون بلیط راه نمیدن به مجموعه سعداباد؟ ولی ۱۲۰ تخته رو راحت می دزدند؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۹

سریعا رسیدگی کنید ودزد ها را به مردم معرفی کنید